tiistai 4. elokuuta 2015

Tuotteita jotka pelastavat päiväni

Onhan näitä, mutta nyt keskitytään arki ehostukseen. Mulla on vuosien varrella tietyt tuotteet jääneet pysyvästi ostoslistalle ja haluan nyt jakaa osan niistä. Nämä on semmoisia "10min aikaa astua ovesta ulos ihmisen näköisenä ja mä oon yöppärillä"" tuotteita. Mä meikkaan oikeastaan joka päivä, en kylläkään käytä siihen hirveenä aikaa (koska sitä ei ole) mutta tulee semmoinen freessi ja reipas olo kun naama ei kiillä ja silleen. Laitan myös hiukset joka aamu (edes jotenkin) ja ajatus siitä että lähtisin ovesta ulos lättäisillä harjaamattomilla hiuksilla on kamalampaa kuin etten meikkaisi  :D Siinäkin mä oon nopee, varmaan kun joka päivä laittaa niin ei mee montaa minuuttia. Mulla menee kauemmin saada tavallinen ponnari hyvin kuin esim. joku suht. helppo lettikampaus.

Eli siis. Tämä on hiuksiin ihan ykkönen. Mulla likastuu hiukset nopeeta vaikka mitä kikkailis ja laitankin jo heti puhtaisiin kuiviin hiuksiin tyveen kuivashampoota. Tästä ollaan monta mieltä mutta mun päänahka voi hyvin, hiukset pysyy jotenkuten päässä vaikka imetän ja nuin  ;D  Ennen olin hiuslakan suurkuluttaja mutta oon vähentänyt paljon, tämä tekee mun liukkaat hiukset pikkuisen mattaisemmiksi ja pompulat ja pinnit pysyy paremmin.

Kuva netistä

Oon kokeillut aikalailla kaikki markettien kuivashampoot ja tämä Herbinan on paras mulle. Harjautuu hyvin, ei takuta pitkiä hiuksia niinkuin jotkut muut ja peseytyy hyvin pois.

Päivävoiteena käytän nyt kesäaikaan Dermosilin väritöntä meikinpohjustusvoidetta jossa on 20suojakerroin. Se riittää nyt mutta heti kun kylmenee niin tarviin jotain vähän ravitsevampaa. Käytin tätä jo viime kesänä, hyvä tuote. Kosteuttaa tarpeeksi, iho jää hieman mattaiseksi ja on suojakerroin, mitä muuta tarvis? Talvella käytän joskus bb voiteita mutta usein niistä tulee liian meikatun näköiseksi, varsinkin kesällä.

Kuva netistä

Lumenen Natural code valokynä on jo kauan ollut mun perus varuste. Tarviiko kenellekkään äiti-ihmiselle perustella miksi käytän valovoidetta? Ei varmaan, mutta miksi juuri tämä? Käytin pitkään Lumenen valokynää kunnes huomasin että tämä Natural code versio oli puolet halvempi, käytössä en huomaa eroa tuotteissa vaikka varmaan niissä jotain eroa onkin.

Kuva netistä

Tääkin on jo vuosien takainen ystävä, Lumenen meikkipuuteri. Jo teininä meillä oli Lumenen meikkipuuterit, joskin tämä versio on päivitetty mutta yhtäkaikki luottotuote. Peittää ja tekee sopivan matta pinnan ilman että on liian meikattu olo. 

Kuva netistä

Tämä on uusi tuttavuus mutta haen kyllä heti toisen kun tämä alkaa loppumaan. Mun on ollut aina vaikea meikata kulmat. Oikean sävyn ja välineen löytäminen tuntui hirveän hankalalta. Pitkään kestovärjäsin itse kulmat ja se toimikin mutta kun löysin tämän niin paluuta ei ole  :D  Lumenen kulmavaha. Siinä on mulle just sopiva sävy ja se on helppo, nopea, vaan ihan super hyvä tuote! Jää kulmat hyvään järjestykseenkin kun siinä on vahaa.

Kuva netistä

Oi tämä, ripsari jota oon käyttänyt siitä asti kun se tuli markkinoille. Max Factorin false lash effect ja tietysti mustana. Mulla on aivan kalju olo ilman ripsaria, tätä riittää yksi kerros koska se levityy niin hyvin ja tekee heti runsaat ripset. Juhliin tapaan laittaa toisenkin kerroksen. 

Kuva netistä

Pitää vielä laittaa tämäm hammastahnakin. Käytän aina välillä valkaisevaa hammastahnaa vaikka ei niistä tunnu olevan mitään iloa. Tätä kuitenkin kun olin käyttänyt ehkä pari viikkoa ja yhtäkkiä peiliin katsoessa huomasin että kappas, onko vähän vaaleamman näköiset hampaat.. joten tätä ostin toisenkin tuubin  :D

Kuva netistä

Siinä mun arjen nopeita pelastajia. Onko muilla jotain super hyviä tuotteita käytössä? Kertokaa nyt ihmeessä mullekkin  :D

8 kommenttia:

  1. Olen myös itse käyttänyt tuota kulmavahaa jo varmaan 5 vuotta. Enkä luovu! Mun parhaat "tuote-ystävät" pikaiseen fiksaukseen on kyllä kesäisin aurinkolasit ja talvella sellaiset feikki silmälasit.. Älä kerro kenellekään.. Hihii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos olisin tiennyt tosta kulmavahasta aiemmin niin..Jostain syystä bongasin sen vasta nyt. En kerro ;D Lasit ei pue mua, mun korvat on eri tasoilla, älä kerro kellekkään ;D

      Poista
  2. Kivoja vinkkejä.. käyn hakemassa tota kuivashampoota ja valokynän :) Kiitoksia vinkeistä... Sä oot ihan uskottava <3 :)

    VastaaPoista
  3. Ihan mahtis vinkkejä, kiitti! Meidän perheen "perussuosikit" voit kurkata täältä:

    http://laurankortit.blogspot.fi/2015/07/mahtavia-marketti-ja-apteekkituotteita.html

    Kauniita loppukesän päiviä sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sinulle myös :) ja kurkkasinkin jo teidän "tuotteet" :D Mä oon ehdottomasti sitä mieltä että kaikki hyvät jutut pitää jakaa :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥