lauantai 29. elokuuta 2015

Uusi kamera valittu!

Jeee! Mä (eli Ami) oon vihdoin saanut aikaiseksi tutkailla ja vertailla itselleni uuden kameran. Kerroinkin että mun kamera kolahti kesällä ja ei sen jälkeen tarkentanut. Mähän tyydyin vaan kohtaloon ja käytin toista objektiivia. Lopulta Ami vilkaisi kameraa eikä siinä objektiivissa tai kamerassa ollut mitään vikaa! En tiedä mitä oon soosannu kun ei toiminut mutta nyt on testailtu ja oon ottanut paljon kuvia eikä siinä tosiaan ookkaan mitään vialla  :D  Joka tapauksessa mä kerkesin jo saada päähäni että tahdon uuden kameran ja nyt se on sitten tulossa :)

Mulla on ollut järkkäri ehkä 7vuotta. Ensin mulla oli Nikon ja tykkäsin siitä ihan hirveesti, ihania kuvia ilman hirveetä panostusta (helppo on päivän sana, aina). Mutta sillä ei saanut videokuvaa joten se meni vaihtoon kolmisen vuotta sitten. Nykyinen järkkäri on Canon eos 1100d eikä siinä varsinaisesti mitään moittimista ole, aika iso vaan kun mä mielelläni pitäisin kameraa aina mukana, vaikka järkkäriksihän se on kyllä oikeestaan aika pieni..

Siispä päädyin minijärkkäriin. Luulen että se on mulle hyvä. Kuvailen omaksi iloksi mutta hyvä laatu kuvissa on mulle kuitenkin tärkee, varsinkin sellaisissa tärkeissä "hetki" kuvissa.

Tadaa! 



Tällänen, Sony a5000, hopean värinen. Vaikuttais näppärältä, toivotaan että vastaa mun vaatimuksiin  :)

Mitäs tykkäätte?

p.s Muutos muuttuneisiin suunnitelmiin ;D  Eilen kerroin että ei päästä saareen saarikaudenpäättäjäisiä viettämään koska Ami toipuu leikkauksesta eikä vois auttaa mua Iivon vahtimisessa/hoidossa. Mummi ja Paappa on ystävällisesti kutsuneet Iivon yökylään tänään niin päästään Akun kanssa viettämään tärkeää juhlaa saareen :) Jeeee!

4 kommenttia:

  1. Jee! siisti kamera! :D Ja hei nauttikaa saaristossa <3 ja terkkuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö :D Kerron terkkuja ja nauttikaa te myös maalla ♥

      Poista
  2. Toivottavasti kamera on hyvä! :) Palaa sitten kertomaan mitä mieltä olet! t. Yksi kiinnostunut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan niin ja kerron kyllä sitten heti kun oon testaillut :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥