keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Mun lemppari tuotteet talvi-iholle

Kerroin kesällä mun lempi kauneudenhoito tuotteista jotka pelastaa kiireisen aamun. Ilmat on muuttuneet kylmemmiksi ja ainakin mun iho reagoi siihen aina, joka vuosi. Kiristää, hilseilee, varsinkin kasvojen iho.

 Ihan paras mun "kylmän ajan" kasvojen ihonhoitotuote on tää Dermosilin Primo kasvoöljy. Pieni 15ml lasipurkki josta otetaan pipetillä muutama tippa kerrallaan, riittää yllättävä pitkään. Mä käytän tätä iltaisin yö voiteena. Mulla on tämmönen pintakuiva herkkä sekaiho, ja mulle tää sopii loistavasti. Aina kun on ollut tauko tästä (eli en oo muistanut tilata lisää) ja aloittaa taas käytön, huomaa eron ihan päivän-kahden päästä. Iho on pehmeä ja tasaisen tuntuinen ja ihon väri paranee. Oon käyttänyt tätä pari vuotta, suosittelen!



Kuvahaun tulos haulle dermosil primo kasvoöljy
Kuva netistä


Silmänympärysvoide mulla on nyt pitkään ollut Lumenen artic aqua syväkosteuttava silmänympärysgeeli. Mulla on myös herkät silmät eikä tää oo aiheuttanut mitään ongelmia, eikä ainakaan oo kuiva tai kiristävä olo iholla.


Kuvahaun tulos haulle lumene arctic aqua silmänympärysgeeli
Kuva netistä


Tässä joku aika sitten metsästin täydellistä bb-voidetta ja uskalsinkin ostaa uutta merkkiä mutta se ei sopinut mulle, ei kosteuttanut tarpeeksi  :/   joten vielä mennään Lumenen bb-voiteella, joka on siis ihan hyvä. Kosteuttaa jne.. mutta vaikutelma on jotenkin mulle liian meikattu. Eli edelleen otetaan vastaan vinkkejä bb-voiteesta tämmöselle +30 herkälle pintakuivalle sekaiholle  :D Oliskohan apteekin sarjoissa..? Mutta tämä siis mulla päivävoiteena nyt.


Kuva netistä



Mulla on aina käsirasvaa jokaisessa laukussa ja autossa ja suurinpiirtein jokaisessa huoneessa meidän kodissa. Tämä luottotuote pääsi oikein pumppupullo versiona meidän tiskipöydälle että muistaisin laittaa vähän joka välissä. Kesällä ei kädet kuivu samallalailla kuin talvella ja mulla alkaa aina kynsinauhat rispaantua ja tunnustan että nypin nitä joskus, ei kyllä saisi, tiedän! 



Kuvahaun tulos haulle lemon juice & glycerine nopeasti imeytyvä
Kuva netistä


Tää Dermosilin sensitive extra voide on aivan must talvella! Tällä rasvaan kuivat kantapäät, nenänaluksen flunssassa, lasten kuivan ihon ja kun käsirasvat ei enää riitä niin tämä kehiin. Kun Aku oli pienempi, talvella hänen iho kuivui aivan kamalaan kuntoon. Punaisia isoja kuivia länttejä oli raajoissa ja vatsalla ja selässä. Kokeiltiin kaikki apteekin rasvat (hui niitä hintoja) eikä mikään poistanut näitä kuivia alueita. Sitten kokeilin tätä voidetta kun mulla oli sitä itselle kaapissa. Siinä se, heti auttoi eikä meillä ole vastaavaa enää nähty. Heti kun tulee karheaa kuivaa kummallekkaan lapselle niin rasvaan tällä, ei tarvitse edes päivittäin. Tämä on tosi paksua ja ohut kerros riittää. Tuo kuva on nyt tosi huono, kurkkaa täältä paremmin


Kuvahaun tulos haulle dermosil extra voide
Kuva netistä


Huulirasva addiktina tiedän että mun huulet pitää parhaiten pehmeänä Labello ♥




Kuvahaun tulos haulle labello
Kuva netistä


Jos kasvojen iho kuitenkin pääsee kuivumaan, tämä Lumenen naamio auttaa siihen. Nimi hirviö, ultra sensitive moisturizing & calming mask  :D


Kuvahaun tulos haulle lumene sensitive naamio
Kuva netistä


Vartalolle ja joskus kasvoillekkin käytän kookosöljyä. Se vaan toimii. Imeytyy mun iholle ainakin hyvin eikä edes kasvoille jää öljyinen tuntu vaikka laittaisi aamulla bb-voiteen sijaan. Se on kyllä oikein monitoimi tuote!

 Näillä nyt pääsee alkuun kun sähkölämmitys, tuuli ja pakkanen alkaa koettelemaan ihoa. Onko teillä must tuotteita talvi-iholle? Kertokaa ihmeessä mullekkin!  :)

10 kommenttia:

  1. Hyviä tuotteita sulla! :)Täältäkin löytyy hilseilevä, kuoriutuva atooppinen iho. Pitäisiköhän itsekin esitellä oma purkki varasto :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Esittele ihmeessä :) Mua ainakin kiinnostaa kaikki hyväksi havaitut tuotteet ja konstit :D

      Poista
  2. Tuo Dermosilin tuote kuulostaa tosi hyvältä! Minulla taas ei ole niin herkkä iho ja käytän ehkä vain sitten vähän enemmän kosteutusta nyt talvella. :) Me olemme perheenä sen perus sinisen Nivean suurkäyttäjiä - haluaisin löytää jonkun luonnonmukaisen ja yhtä toimivan tuotteen sen tilalle, mutta vielä ei ole tullut toista yhtä hyvää vastaan! Eli Nivea forever.. hahaa.. <3 Lapsillamme on taas melko kuiva iho talvisin ja tipottelen usein kylpyöljyä veteen.. Se toimii aika hyvin, eikä tarvitse rasvata niin usein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öljyä kans laitan joskus kylpyveteen ja se on kyllä hyvä :) ja perus nivea on kyllä tuttu :D

      Poista
  3. Jotain tommosta kasvoöljyä pitäsi kans testaa! Muuten selvitään kookosöljyllä, nivea creme+ bepatheniä huulille ja vähä sinne sun tänne :D

    VastaaPoista
  4. whoah this weblokg is wonderful i like studying your articles.
    Keep up the good work! You realize, many people are hunting around for this information, you could help them greatly.



    Visit my site Stormfall Rise Of Balur Wiki

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus :)! Itellä on myös käytössä tuo samainen käsirasva ja se on kyllä oikein toimiva :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥