maanantai 2. marraskuuta 2015

OOTD viikonlopulta

Tosiaan olin viikonloppuna vähän reissussa, siitä enemmän täällä. Matkustettiin lentokoneella ja junalla ja kävelyäkin tuli jonkin verran. Pahemmin ei ollut aikaa vaihdella vaatteita joten piti valita jotain "yleispätevää", siistiä ja mukavaa. Valitsin Noshin mekon/tunikan jonka tilasin kutsuilta joku aika sitten. Mekko oli mun makuun vähän liian pitkä (pitää kato näyttää säärtä) joten pyysin Amin siskoa (joka on hirmu taitava ompelemaan) lyhentämään sitä mulle muutaman sentin. Heti oli keveämmän näköinen, tykkään!







Täs on nää ihanat keltaset taskut ja niihin sopi mun mielestä nämä turkoosit helmet. Mun äiti on tuonut ne mulle ehkä kohta 10v sitten muistaakseni Intiasta. Niihin kuului myös käsikoru mutta se on aikoinaan katkennut. Onneksi säästin helmet, mulla on ollut kauan ajatuksena tehdä ainakin korvikset niistä ja nyt sain aikaiseksi. Otin vaan vanhoista halpis nappi korviksista koru osan irti ja liimasin nämä pikaliimalla tilalle  :D 





Takkina mulla oli vaan tuo harmaa neuletakki ja sitten siinä päällä neule viitta jonka tein joku aika sitten. Peittävät mustat sukkikset ja mustat kengät jotka myös näkyy paremmin tuossa viitta postauksessa, siinä se. 

Laitan vielä pari kuvaa hotellista. Yöpymis paikkana meillä oli siis Hotel finn. Sijainti oli aivan loistava, ihan keskustassa. Vastaanotossa oli mukavaa henkilökuntaa ja huone uusi ja siisti, todella viihtyisä.






Ei mitään sotkuja tai haisuli meininkiä, ja mä oon aika tarkka  ;D Suosittelen!

Nyt vielä muistuttelen tällä viikolla tapahtuvasta blogin nimen ja osoitteen vaihdoksesta. Vaihdos päivä tulee olemaan keskiviikko tai torstai. Pahoittelen jo etukäteen jos tulee jotain ongelmia, uusi nimihän oli "Norudemu".

Mekko Nosh, villatakki second hand, kengät second hand, sukkikset hm, korut vanhat  :)



14 kommenttia:

  1. Kyllä kauniit nuo turkoosit helmet ja olet niistä huolta pitänyt. Intiasta mä ne sulle toin, ostin jostain torilta mikä oli täynnä toinen toistaa upeampia helmiä ja koruja :) Hyvä idea tuo korvis juttu. Mitä liimaa käytit ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytin scotch (?) valumaton pikaliimaaa. Siis jos mä jostain tykkään niin ei se ainakaan hukkaan joudu :D eli jos on kestävää tavaraa/ vaatetta niin mulla säilyy :)

      Poista
  2. Tää oli kyll todella repas ja fresh asu <3

    VastaaPoista
  3. Tuo mekko on kyllä super-ihana. Tykkään :D

    VastaaPoista
  4. Upeat noi helmet! ♡ Ja noi taskut on ihanan väriset,piristää mukavasti tätä pimeää aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo, vaikka onkin harmaa niin nuo taskut kyllä raikastaa tuon mekon hyvin :)

      Poista
  5. Hyvältä näyttää ja nuo helmet on kyllä kauniit. :)

    VastaaPoista
  6. Ihana mekko/tunika! Miten ihmeellä multa on mennyt tuo aivan ohi? Löytyisköhän niitä vielä, täytyypä mennä tutkimaan :D

    VastaaPoista
  7. Rento ja mukavannäköinen asukokonaisuus! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥