tiistai 10. marraskuuta 2015

Pakkiksia :D

Kaikilla on varmaan jotain pakkiksia (=pakkomielteitä) ja vaikka äkkiseltään ei huomaiskaan, niin niitä voi olla aika paljonkin. Mulla ainakin on! Jos aatellaan ihan vaan syötäviä juttuja, on kurkkukarkit mulla varmaan ykkösenä. Tiiäkste niitä isoja legendaarisia vihreitä eukalyptus karkkeja? No Rainbown:lla on semmonen iso sekoitus pussi missä on niitä ja paria muuta saman henkistä, niitä mulla on aina kaapissa ja yleensä laukusta /taskustakin löytyy..Pandan lakut on kuulunut nyt jonkun aikaa mun iltapalan kylkeen ja salaatti ei oo mitään ilman Sriracha kastiketta..namii.. Vielä joku aika sitten mun piti saada iltaisin puoli litraa jäätelöä ennenkuin vois ees aatella nukkumaanmenoa. Mulla on pakkis myös laittaa maito aina ensin kuppiin ja sitten vasta kahvi päälle, vaivaa ihan hirveesti jos jostain syystä pitää tehdä toisin.

Hampaita pestessä mulla on tietty hyvin tarkka järjestys miten mä sen teen ja koitappa tulla täyttämään mun astianpesukonetta, turha vaiva, mä järjestän ne kuitenkin uudelleen. Hiusten pitää olla just eikä melkeen (mun omasta mielestä, muiden mielipiteet ei kiinnosta tässä asiassa) ja mä voin laittaa tavallista ponnaria miljoona kertaa uudestaan jos joku yks karva on väärin. Onneks mä lähes aina saan hiukset nopeeta lähtö kuntoon ettei mee ikä ja terveys ;D Aku kerran tuli vessan ovelle kun tuskailin hiusten kanssa ja sanoi oikeen silleen kärsivästi "no onks se sun letti jo hyvin"..

Ennen mulla oli pakkis laskea rappuset aina kun kävelin niitä ja muistinkin kaikkien tuttujen paikkojen rappusten määrän. Siis tätä mä tein lapsesta asti ja tapa on jäänyt vasta viime vuosina.

Sitten on näitä kausiluontoisia pakkiksia, välillä pitää saada joka aamu mysliä ja banaania aamupalaksi ja välillä vaan all bran kelpaa (sit mä ihmettelen kun lapset ei halua joka aamu puuroa..) Mä taidan olla vähä semmonen rutiini ihminen kun oikein rupee ajatteleen, parempi lopettaa tää itsetutkiskelu ajoissa :D

Entäs sä? Mitä pakkiksia löytyy?

8 kommenttia:

  1. Hehee! Hyvä :D Oli pakko tulla lukemaan. On pakkiksia: Tarkastan ulko-oven aina vaikka kuulisin et mies laittaa sen kiinni. Meillä saunotaan JOKA ilta (poikkeus on ihme!) käyn tarkistamassa saunan ennen nukkumaan menoa ja suljen oven, vaikka joku muu olisi sanonut sen tehneensä. Eeeeen usko. Tarkistan :D Minulla on aina huivi. En lähde jos huivia ei ole, paitsi kesällä. Pultit tulee jos just se huivi on pesussa minkä halusin :D :D Ai kauhee.. oikeesti. Niitä on varmaan lisääkin. Maitoa pakko olla aamuksi MINUN kahvin verran... muut juokoon mehua :D Enempää ei uskalla miettiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuo ovien tarkistelu on mullakin ja kahvimaito liru pakkis :D apuaa :D

      Poista
  2. Nää sun pakkikset on kyllä tiedossa :D On mullakin toki omani :P esim. just tääkahvimaito ja itse KAHVI! Ja mulle ei mielellään saa puhua aamupalapöydässä (jos aamupala heti herättyäni) :D Törkeetä.... hihi <3

    VastaaPoista
  3. Miten mielenkiintoinen aihe. <3 Mitä enemmän miettii, sen enemmän niitä tunnistaa itsessään. Minulla on joku pakkomielle aina suunnitella päivä etukäteen.. APUA! Se ei ole kovin kätevää, sillä aina saattaa tulla jotain odottamattomia käänteitä. :D Sitten on vaikka mitä muuta. Tyyny ja peitot kuuluu olla tietyllä tavalla kun menen nukkumaan, kahvia pitää saada ihan kaksin kappalein joka aamu ja sitten minun pitää aina suukotella poikia ennen kun eroan heistä aamuisin! Hahaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä enemmän miettii sitä enemmän näitä löytyy :D mulla on myös nukkumaan menoon liittyviä "litanioita" jotka pitää aina sanoa :D

      Poista
  4. Argh aikuiset ihmiset ei puhu mistään PAKKIKSISTA!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sehän osu ja uppos :D Kiitos kommentista :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥