sunnuntai 13. joulukuuta 2015

#Ystäväkirjahaaste

Sain tämmöisen vähän erilaisen kysely haasteen Napsahduksia blogin Nadjalta. Yleensä mä oon aika nolon laiska vastaamaan haasteisiin mutta tämä nyt kiehtoi mua :) Tämä on siis #Ystäväkirjahaaste. Muistatte varmaan lapsuuden ystäväkirjat? Samalla hengellä mennään, tässä tulee..




Haasteen säännöt:
-Voit kopioida nämä säännöt postaukseesi
-Kiitä haasteen antajaa ja mainitse Napsahduksia-blogi haasteen alulle panijana
-Vastaa sinulle annettuihin Ystäväkirja-kysymyksiin
-Lisää kuvaksi/kuviksi parhaiten itseäsi kuvastavia kuvia 
-Keksi uudet (tai käytä vanhoja :D) kysymykset blogiystävillesi
-Haasta mukaan ihania bloggaaja frendejä 




1.Pituutesi ilman korkkareita?
169,5 (tosi tärkee ,5)

2.Lempinimesi ja mistä se on peräisin?
Mua ei oo koskaan oikein "vakituisesti" kutsuttu lempinimellä. Lapsena iskä sanoi mua Norudemuksi josta siis blogin nimikin tulee ja äiti sanoo joskus Noru. Norppa oli joskus kavereiden kesken käytössä ja yhden kaverin isä sanoi mua Nortsu, siitä mä en kylläkään oikein piitannut..

3.Minkä ruuan valitset lauantai illalle jos ei tarvitse miettiä kaloreita?
Mutso natsuja ♥ Eli siis muchos nachos Amarillon hengessä ja ihan hitokseen soosseja siihen päälle..mm..Tää on mun oikeen kuola valuu lemppari jota en kylläkään oo syönyt moneen vuoteen! Se ei kylläkään johdu kaloreista vaan suolasta. Mä oon jotenki herkkä suolalle ja nacho sipsit on niin suolaisia että mun kropalla kestää monta päivää toipua kunnon isosta natsu satsista :/ 
(muoks. Voi pönttö! Muistin että justhan mä sillä meidän tyttöjen Helsingin reissulla söin natsuja :D Mutta sitä ennen en siis ole vuosiin syönyt)

4.TOP4 asiaa joita arvostat eniten ystävyydessä?
Lojaali, spontaani, positiivinen ja huumorintajuinen :)

5.Telkkarista: Moderni perhe, Kimmo, Salkkarit, Greyn anatomia vai hottikset?
Moderni perhe

6.Rakkaimmat harrastukset ja onko sinulla suunnitteilla aloittaa jotakin uutta?
Bloggaaminen ja kävely lenkit. Jotain uuttaa urheilu harrastusta haluaisin pitkästä aikaa kokeilla, en vaan oo vielä osannut päättää olisko se vatsatanssia, joogaa tai jotain ihan muuta.

7.Haaveita joiden toivot toteutuvan lähitulevaisudessa?
´Mulla on enemmänkin tavoitteita kuin haaveita. Tai kyllä mä haaveilen mutta ne ei välttämättä oo sellaisia joiden olis tarkoituskaan toteutua.

8.Hattaraa vai pehmistä?
Vaikee! Molemmat.

9. Ripsiväri, kestoripset vai naturell?
Ripsiväri

10.Mottosi?
Jotenki älyöntä mutta mulla on motto ja se on "kaikki lutviutuu". Mä heitin sitä joskus vitsinä koulussa kun en jaksanut oikein panostaa kouluhommiin ja sitten mä huomasin että kaikki tosiaan aina lutviutuu :D 






Haastan seuraavat ihanat bloggaajat mukaan ja samoilla kysymyksillä mennään :)

Arjen miljonääri
Yhteenkasvettu
Kun haaveet muuttuvat todeksi
Unelmista totta♥
Hanna Mi
Kätilön käsistä
Kochanie

Hyvää sunnuntaita ♥

21 kommenttia:

  1. Kaunis kiitos haasteesta! :) tykkään tällaisista.

    VastaaPoista
  2. Ihana sinä! <3 minullakin on nämä samaiset kysymykset "mietintämyssyssä".. Ja tosiaankin voin samaistua tuohon 0,5 senttiin. Nyt voit sanoa olevasi 170 senttiä jos vähän pyöristää! Hahaa :D

    VastaaPoista
  3. Jihii, kivoja vastauksia <3 Ja "Kaikki lutviutuu" on kyl ihan huippis motto :D

    VastaaPoista
  4. Hahah ihana toi "kaikki lutviutuu" täytys ottaa mallia tosta lauseesta! :D

    VastaaPoista
  5. Kiva oli lukea vastauksiasi. Kiitoksia haasteesta, toivottavasti muistan vielä joulupostausten jälkeen tämän :). Täytyy kopsata luonnokseksi, niin ei unohdu!

    VastaaPoista
  6. Ompa hassu sana "lutviutuu" :'D En oo ennen kuullukkaan, vois alkaa käyttämään sitä ::D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥