sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Mitä bloggaaminen on antanut mulle vuoden aikana?

Blogi tuli tuossa pääsiäisen alla täyttäneeksi yhden vuoden, jeee..onnea mulle ja mun blogille :D Aloin kelaamaan aikaa taaksepäin ja miettimään mitä bloggaaminen on mulle antanut?

Tästä on tullut rakas harrastus ja blogin kirjoittamisen myötä oon alkanut kehittää itseäni muissakin asioissa mitä ennen ei ole tullut tehtyä. Esimerkiksi olen aina rakastanut valokuvaamista mutta vasta nyt olen käynyt valokuvaus kurssin ja muuten alkanut kiinnittää enemmän huomiota eri asioihin kuvatessa.

Ehdottomasti olen blogin myötä tullut rohkeammaksi ja itsevarmemmaksi. Vaikka enpä mä nyt mikään hiljainen hissukka ole ennenkään ollut ;D niin silti, huomaan olevani vielä varmempi omista ajatuksista, teoista, omasta tyylistä ja jos ennen saatoin ajatella "miksi" niin nyt ajattelen "miksi ei". Joskus alkuun ajattelin usein että voinko kirjoittaa jostain asiasta tai onko joku kuva "typerä", kuka tätä lukee? Jossain vaiheessa päätin tämä on mun blogi ja mä kirjoitan mistä haluan, milloin haluan ja kuinka haluan. Kenenkään ei ole pakko lukea :D mutta onneksi juuri TE luette.

Tämän kaiken "kehittymisen" ja "itsetutkiskelun" lisäksi olen saanut ihania uusia "blogi-ystäviä" ja tavannutkin heistä muutaman. Aivan mahtavaa tutustua uusiin ihmisiin ja kokea uusia asioita, kiitos teille kaikille ♥ Tämä on aivan paras harrastus koskaan ♥

Nyt tuntuu että blogi on pikkuhiljaa löytänyt paikkansa ja tyylinsä. Mulla onkin pari makeeta juttua tiedossa lähiaikoina, joten pysykää kuulolla.. ;)


T:Nora

20 kommenttia:

  1. Onnea 1-vuotiaalle :) Ihana olet ja kiitos menneestä vuodesta <3

    VastaaPoista
  2. Onnea yksivuotiaalle ja menestystä tulevaan vuoteen! Tuttuja ajatuksia jaoit. Jännä aina lukea, että moni muukin bloggaaja miettii samoja juttuja kuin itsekin. Mulla on edelleen korkea kynnys julkaista mm. asukuvia... ketäpä ne nyt kiinnostais ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, no näinpä :D usein jännittää kun painaa "julkaise". Kiitos Sinikka ♥

      Poista
  3. OnneaOnneaOnnea! Kauniskaikuullakin tuli vuosi täyteen muutama kuukausi sitten, ja hyvin samanlaisia ajatuksia bloggamisesta minullakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tämä harrastus antaa niin paljon että on kaiken sen ajan arvoista vaikka välillä miettii että onko tässä mitään järkeä :D Kiitos ♥

      Poista
  4. Onnea 1-vuotiaalle blogille ja ennen kaikkea sen ihanalle kirjoittajalle <3! Se onkin tärkeintä, että tekee tätä juttua omalla tyylillä ja sun tyylistä minäkin tykkään :).

    VastaaPoista
  5. Onnea 1-vuotiaalle! Kävin juuri katsomassa videon teidän uudesta kodista. Tsemppiä remonttiin!

    VastaaPoista
  6. Onnea♡ Sulla tosi kiva blogi ♡

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥