tiistai 19. heinäkuuta 2016

Yhden sadepäivän pelastus

Sadepäivät voi olla tosi tylsiä varsinkin jos sataa monta päivää. Syksyllä se on ihan eri asia koska sitä osaa odottaa ja on kiva pukea sadevaatetta, väliin ihanaa lämmintä kerrosta. Kesällä vaan miettii mitä kaikkea voisi tehdä jos olisi parempi ilma. No ei mua kyllä pari sadepäivää haittaa mutta tässä ei niin kauan sitten kun oli satanut lähes viikon joka päivä alkoi pikkusen tympiä, kaikki mahdollinen ja mahdoton oli jo kokeiltu ja pojat kiipi pitkin seiniä.. Sitten keksin järjestää pojille elokuva teatterin!

Kasattiin kaikki sohvatyynyt meidän makkariin sängylle ihanaksi pesäksi ja pojat sinne keskelle eväiden kanssa katsomaan Helinä keiju ja Mikä mikä maan hirviön arvoitus. Täähän oli siis ihan eri asia kuin katsoa olohuoneen telkkarista :D Molemmat tapitti koko elokuvan ja mä sain hetken tauon seremoniamestarin roolista, huh.



Oikeastaan mä oon aina tykännyt sateesta, varsinkin semmoisesta kesäsateesta, eikä meitä kastuminen haittaa joten ulkoillaan kyllä sadesäälläkin. Kesällä vaan on jotenkin liian lämmin sadevaatteille ja ja ja.. No, onneksi paremmalla säällä ollaan ulkona aamusta iltaan niin tälläiset himastelu päivät välillä on ihan jees (huom. välillä).

Voi, muistin viime kesäisen postauksen aihetta liipaten Veden voima, kylläpäs mä oon ollut syvällisellä tuulella :) mutta niin totta.

Onneksi tänään on tulossa kaunis päivä kuten oli eilenkin, ehkä me suunnataan rantsuun.. eilen sisko oli lapsineen meillä moonta tuntia ja leiriydyttiin keskelle pihaa nauttimaan auringosta ja hyvästä seurasta. Kesä ♥

T:Nora

6 kommenttia:

  1. Oi tämmöset pesiytymiset sadesäällä on ihan parhaita <3 <3 Ei ollaakkaan pitkään aikaan harrastettu! Kiitos vinkistä mutta toivotaan ettei ihan heti kuiteskaan tarviis toteuttaa :D hehe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivotaan paljon aurinkoisia päiviä :)

      Poista
  2. Ihana pesä pojilla! <3 Minä kans toivon, ettei tässä nyt kovin pitkään aikaan tarttisi kehitellä sadepäivien puuhaa, mutta syksymmällä se ihan varmasti on vastassa kuitenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varmasti saa syksyn tullen käyttää kaikki kikka kolmoset :D

      Poista
  3. Onpa kotoinen pesä♥ Sateet sais kyllä mun puolesta olla tälle vuodelle jo sadellut, mutta eiköhän viimeistään syksy taas tuo joskus pitkiltä tuntuvat sadepäivätkin takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa vähän kuulua asiaan että ne sadepäivätkin tulee :D mutta toivotaan kaunista ja aurinkoista loppukesää ♥

      Poista

Kiitos kommentista ♥