sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Blogihommat järjestykseen!

Pitää tähän alkuun mainita että tavoistani poiketen tämä postaus on aiemmin kirjoitettu ja ajastettu. Olin siinä uskossa että meille ei tähän julkaisu päivään mennessä vielä olisi vauvaa syntynyt mutta toisin kävi :) Täältä vauvan tuoksuisen aamun keskeltä en tämän enempää kirjoittele tai muutoksia tee tähän julkaisuun, palaillaan vauva- kuulumisiin myöhemmin.. p.s. Kaikki on loistavasti ja ollaan ihan rakastuneita meidän pikku-tyttöön ♥

Blogihommat järjestykseen Bloggaajan kalenterin avulla!

Mulla ei ole mitään tiettyä rutiinia tai kaavaa blogin pitämisessä. Fiilispohjalta ollaan aina menty ja yleensä postaukset syntyykin siinä hetkessä enkä kovin montaa kertaa ole esimerkiksi ajastanut postauksia. Istun alas, kirjoitan ja julkaisen. Yleensä kuvat on kyllä otettu etukäteen varsinkin jos postaukseen pitää olla tiettyjä kuvia, silloin panostan kuvien ottoon. Mutta ikävän usein varsinkin viime aikoina selaan esim. instan läpi viime ajoilta ja valkkaan sieltä postaukseen sopivat kuvat, laiskaaaa... Erikoista sinänsä että muuten olen todella järjestelmällinen, ainut poikkeus on tämä blogi. Erikoista.. ehkä tämä on se mun luovuuden lähde eikä sitä voi kahlita säännöstelemällä liikaa :D

Oli miten oli, nyt on ollut blogin hoito melko hunnigolla niin kauan että aivan hävettää. Kommentit, jotka on mulle kaikki niin tärkeitä, julkaisen kyllä heti koska ne tulee mun puhelimeen sähköpostina mutta vastaaminen saattaa kestää monta päivää. Pyydän anteeksi. Tahtoisin myös ettei tulisi julkaistua liian samantyylisiä aiheita peräkkäin, tässä vaiheessa voisikin kysyä että miten meni noin niinku omasta mielestä ;D Paljon laitan kyllä loppuraskauden piikkiin, ajatukset harhailee niin pahasti että ei niistä meinaa saada kiinni.



Sainkin Perheblogit kautta testiin oivan keksinnön just munlaisille huseeraaja- bloggaajille: Bloggaajan kalenteri 2017. Oonkin siihen tutustunut ja pikkuhiljaa täytellyt sinne blogiin liittyviä asioita ja tärkeitä päivämääriä yms. ajatuksena saada tätä mun touhua vähän järjestelmällisemmäksi. En usko että vauvan syntymän jälkeen mun pää on ainakaan kovin pian yhtään enempää järjestyksessä kuin nyt joten pakko yrittää :D Kalenterista löytyy joka päivälle hyvin tilaa blogiaiheille sekä suunnitelmille ja muistutuksille.



Kuinka te bloggaavat lukijat, oletteko järjestelmällisiä vai huseeraajia niin kuin mä? Entä onko teillä muilla käytössä Bloggaajan kalenteria?

♥ Nora

6 kommenttia:

  1. Ihanaa, onnea pikku tytöstä!♡♡♡ Täällä onkin uutisia odotettu 😊

    VastaaPoista
  2. Onnea tytöstä!! :)

    Vähän on kyllä huseeraajan vikaa minussakin. Nyt olen yrittänyt kirjoittaa postausideoita ja jonkinlaista aikataulua itselleni ylös, ettei kaikki ideat haihtuisi päästä savuna ilmaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥

      Sepä se kun hyvistäkään ideoista ei ole paljon iloa jos ne unohtuu ennen kuin pääsee näppäilemään :D

      Poista
  3. Onnea tytöstä.! <3

    Pientä huseeraamista itselläkin on. Kirjoittelen luonnos versioksi usein postauksia mahdollisten kuvien kanssa. Julkaisen sitten kun fiilis johonkin postaukseeni on oikeanlainen ym.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥

      Sun systeemihän kuullostaa ihan hyvältä :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥