keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Uutta ulkoasua..

Tällä kertaa uutta ulkoasua blogille, ei mulle  :D

Niinkuin mä eilen kerroin, oltiin mun äitin ja siskon kanssa kuvailemassa toissa päivänä. Oli aivan huippua vaikka yleensä mulle onkin aika vaikeaa olla kameran edessä. Kaikki kuvat jopa itsestäni mä otan itse, ja onhan se aikamoista sekoilua välillä.. oli siis kiva kun oli toinen kuvaamassa ja vielä meidän pikkusen kreisi äiti rentouttamassa tunnelmaa  ;) 

Vanha lukija ei varmaan voi olla huomaamatta uutta banneria? Mulla oli/ on yks melko monimutkainen suunnitelma banneriin mutta sitä ei nyt lähdetty toteuttaan vaan tää oli mun plan b. Oikeastaan mulla oli vaan päähänpinttymä tosta tiiliseinästä ja se on siis vankilan muuri. Kokeiltiin toistakin tiiliseinää mutta tämä nyt voitti. No, miltä näyttää? Vähän mua epäilyttää kuvaako se nyt mun blogia millään lailla, mutta ehkä se kuvaa mua ja tää on mun blogi? Eli, makustellaan tätä nyt hetki ja mietitään mitä seuraavaksi. 

Tässä muutama kuva toissapäivältä. Mun kuvissa ei hirveästi ole vaihtelua koska mulla oli niin vahva visio miten sen pitää olla, mitä sitä turhia soveltamaan :D








20 kommenttia:

  1. Uu i love your style <3 :D on hieno banneri, ja sun näköinen :)

    VastaaPoista
  2. Minusta tämä on hienon näköinen! :) Tykkäsin aiemminkin sinun musta-valkoisesta teemasta ja minusta tämä sopii sen jatkeeksi! Minä saan tästä sellaisen vaikutelman, että tämä on juuri sinun tarina siitä mitä teidän "seinien sisällä" tapahtuu.. En tiedä oliko se tavoitteesi - mutta minusta ainakin toimii! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa hieno näkemys, en ollut edes noin pitkälle sitä ajatellut :) Mulla oli vaan visuaalinen ajatus mun päässä mutta tuohan oli oikein sopiva tulkinta. Kiitos ♥

      Poista
  3. Hienoja kuvia :) Upea uusi staili <3 Vai oon mä pikkusen kreisi... hahahaaaaa :D

    VastaaPoista
  4. Joo, tykkään! Tyylitellympi versio edellisestä :)

    VastaaPoista
  5. On kyllä upea banneri!! Toi kuva missä on vettä taustalla, on pysäyttävän hieno ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Se on kyllä jotenkin dramaattinen :)

      Poista
  6. Ihan mahtavat kuvat ja banneri, vau! Olet tosi kaunis kaikissa kuvissa <3

    VastaaPoista
  7. Sinulle on blogissani haaste :) http://pikku-bambin.blogspot.fi/2015/09/liebster-award-vol-3.html

    VastaaPoista
  8. Ihan törkeen hienoja kuvia ja tosi kiva tuo banneri! Voi kun saisi itsekin aikaiseksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ajatuksena tuntui tosi työläältä nuo kuvaukset mutta ei siinä niin kauaa mennyt ja oli tosi hauskaa :)

      Poista
  9. Tosi hienoja kuvia! Tykkään paljon myös bannerista :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥