lauantai 5. syyskuuta 2015

Iltaa saariston rauhasta

Nyt ei oo kyllä enää mikään baby steps vaan mähän alan oleen ihan vanha tekijä näis älypuhelin hommis ;D
 
Siis onneksi mulla on ihana etevä ja kätevä Ami joka toteuttaa kaikki mun toteutettavissa olevat pyynnöt. Nyt tulee ihan historiallista kamaa, toinen postaus puhelimella JA tadaa! Osaan laittaa kuvia :D Sehän vaati multa vaan pyynnön ja Amilta vähän vaivaa.

Tänään on mm. syöty super hyvää pitsaa joka paistettiin tässä pitsa-uuni/savupöntössä. Kun pitsat oli mussuteltu menemään laitettiin vielä lihaa savustumaan illaksi. Pönttö on vielä vähän kesken ja heti kun on valmis mä laitan kunnon kuvat siitä.
 
 
Tässä ihan vielä kokeeksi otin kukkasista kuvia :)


 
Muuten, yllätin oikein itsenikin ja maalasin vielä yhden mökin ulkoseinän eli nyt on kaikki seinät maalattu! Hyvä minä :D
 
Nää kuvat on nyt siis puhelimella otettu, olen edelleen kameraton jos jollekin on jäänyt epäselväksi ;D

8 kommenttia:

  1. No etevä olet <3 :D Terkkuja saaristoon <3

    VastaaPoista
  2. Hyvä Nora :) varmaan huomasit,ettei hyödytä olla muutosvastarintainen :D Kiva oppia uusia juttuja, vaikka ei ensi ajatuksena olisikaan niin " mun juttu". Äiti on ylpeä Norusta <3

    VastaaPoista
  3. Jääräpää :) Mut hieno pönttö teillä.

    VastaaPoista
  4. Toi pönttö on ihan mahtava! Jos joskus omistan mökin, niin sinne on tuollainen saatava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Vinkkaa sitte niin saat supersalaiset piirrustukset ;D

      Poista

Kiitos kommentista ♥