maanantai 21. syyskuuta 2015

Täydellisen BB-voiteen metsästys alkakoon!

Nyt kun syksy on saapunut ja ilmat kylmenneet on aika päivittää joka päiväisiä kaunedenhoito tuotteita. Oonkin kertonut mun lemppari tuotteista aiemmin ja suurin piirtein samoilla mennään, ainut on tuo päivävoide . Nyt mun iho tarvitsee jo selvästi kosteuttavampaa tuotetta kuin tuo pohjustuvoide on. 

Eli, mikä on täydellinen päivävoide? Kesällä bb-voiteet on mun makuun liian raskaita mutta kylmempinä vuodenaikoina ne on käteviä. Jostain syystä oon vähän jämähtänyt lumenen bb-voiteeseen vaikka se ei mun mielestä ole edes erityisen hyvä. Se on liian peittävä ja iho alkaa helposti kiiltää.

Kriteerit mun täydelliselle bb-voiteelle:

-  ei liian peittävä
- jättäisi iholle matta pinnan
- kosteuttava
- kun tuo maaginen 30 on jo ylitetty voisi siinä olla joku anti age ominaisuus

En tykkää törsätä mutta laadusta voin maksaa jos se oikeasti toimii. Ekologisuus ei ole kriteeri mutta iso plussa kylläkin.



Kertokaa mulle, mikä on paras bb-voide?



13 kommenttia:

  1. Mä tykkään tosta Lumenen <3 siitä minkä sä annoit lahjaksi :D <3

    VastaaPoista
  2. Mulla on Lumenen CC- voide. Jos haluat kevyttä voidetta joka peittää lähinnä punoitusta niin siinä on passeli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, pitää tutustua cc voiteen ominaisuuksiin, mä oon kyllä vannoutunut "lumene-girl" ;D

      Poista
  3. Loreal code lumiere ylivoimaisesti paras. Peittää sopivan luonnollisesti. Ei liian kuiva. Sopii yli kolomekymppiselle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitää tutustua tämänkin ominaisuuksiin, ehkä olis hyvä koittaa muitakin merkkejä välillä :)

      Poista
  4. Mä oon itsekin ihan hukassa näiden kanssa.. ja nyt olen kaiken lisäksi yrittänyt siirtyä luomu-tuotteisiin ja siinä kategoriassa uuden täydellisen voiteen löytäminen on enemmän tai vähemmän hakuammuntaa! :,(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just, se olis kyllä kiva jos löytäis toimivan kohtuuhintaisen ja luomu tuotteen..vinkkaa jos löydät :)

      Poista
  5. Vuosikausien päivittäisen käytön kokemuksella liputan Garnierin BB-voiteen puolesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut joskus garnierin joku matta bb-voide ja se olis ollut hyvä jos olis kosteuttanut vähän enemmän.. ehkä joku muu versio :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥