maanantai 28. syyskuuta 2015

OOTD ja viikonlopun kuulumisia

Lauantaina oli mun ihanan ystävän syntymäpäivät ja päivällä kävin ihan ilman lapsia kahvittelemassa. Oli niin kaunis syksyinen ilma että lähdin pyörällä ihan huvin ja urheilun kannalta, tuntui että pyörä aivan lensi kun ei ollut pyöräkärry perässä :D


Päällä mulla oli mustat pillifarkut (ylläri) ja vaalean mintun vihreä lyhyt puuvillaneule (gina tricot). Yleensä mä en periatteesta yhdistä mustaa ja ruskeaa vaatteissa mutta mun mielestä esim. ruskea nahka sopii kyllä mustan kanssa samoin kun nämä myyränruskeat tekomokka saappaat. Saappaat on kolme vuotta vanhat ja jo toiset samanlaiset mulla, edelliset käytin loppuun kolmessa vuodessa ja onneksi löysin nämä samanlaiset  :D


Laukkukin on vanha, sopivan iso "elämänkassiksi" silloin kun tajuaa jättää hoitolaukun kotiin lähtiessä ilman lapsia..


Oli niin mukavaa rauhassa kahvitella ja jutella ♥  Päätinkin sitten yllättäen lähteä vielä tyttöjen kanssa illalla ulos. Eli eilinen meni pikkusen pää pipinä mutta oli kuulkaas sen arvoista!



Ja mitkä herkku överit tuli vedettyä, Sweet Vaasan järkyttävän hyvää Pavlovaa ja jotain rocky road henkistä browniea, nam!

12 kommenttia:

  1. Oi mitä herkkuja. Välillä pitääkin juhlia :) Jostain syystä mun iPhonella ei onnistunut kommentointi, kun yritin Onni-blogien kautta jaettua postausta kommentoida :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä namia :) Hyvä tietää ettei onnistunut kommentointi, harmillista :(

      Poista
  2. Ihania herkkuja <3 Ja kyllä sitä välillä pitää pää kipiäksi tanssahdella <3 :D

    VastaaPoista
  3. Voi miten kivaa päästä välillä vähän kavereiden kanssa ulos! :) Hieno asu muuten - mä tykkään nyt kans juuri tuollaisista vähän löysistä paidoista!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät :) Oli kyllä ihana vähän tuulettua :D

      Poista
  4. Välillä tulee todella tarpeeseen päästä ulos juhlimaan! Ihana asu ja sinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja kyllä, jaksaa taas arkea kun vähä humputtaa välillä :D

      Poista
  5. Voi nam mitä herkkuja! Taidan kaivaa kaapista suklaata, kun alkoi niin tekeen mieli kaikkea hyvää. :)

    VastaaPoista
  6. Voi että mitä herkkuja! :) Tuo Chenet ei myöskään näytä hullummalta. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥