tiistai 29. syyskuuta 2015

Iloinen ylläri!

Mä oon niin tärinäs! Oon ommellut välillä enemmän ja välillä vähemmän lastenvaatteita nyt neljän vuoden ajan. Aloitin silloin aivan tyhjästä (en edes ala-asteella osannut ommella..) kun sain mummaltani saumurin ja ompelukoneen. Silloin kävelin paikalliseen kangaskauppaan vaan todetakseni ettei sielä ollut mitään kivaa lapsille. Sitten nettiä selaamaan.. Löysin Sampsukka.com sivuille ja mähän olin aivan taivaassa  :D  Niin paljon ihania lasten kankaita, kaikkia mahdollisia kuoseja ja värejä ja materiaaleja. Sieltä on tullut vuosien varrella tilattua juuri ne ihanimmat kankaat. Kankaiden lisäksi olen tilannut langat, resorit, nepparit, nauhat, tarrat, siis kaikki ompelutarvikkeet

Ja mikä se ylläri on? Muistatte varmaan kun kerroin tulevasta arvonnasta? Otin yhteyttä Sampsukkaan ja he lähtivät mielellään mukaan arvontaan, jee! Saan siis valita kankaan sekä tytön että pojan pipoon. Arvontaan tulee siis ei yksi vaan kaksi minun ompelemaa pipoa, yksi työlle ja yksi pojalle. Olen selaillut Sampsukan kuviotrikoo valikoimaa ja täytyy sanoa ettei ole helppo valinta! Toinen toistaan ihanampia.. 

Teille jotka ette harrasta ompelua, Sampsukka valmistuttaa myös itse lastenvaatteita. Parasta tässä on se että Sampsukan valmistamat lastenvaatteet on valmistettu Suomessa. Eikä tää hei tähän jää, Sampsukasta löytyy myös aikuisten vaatteita, nuken vaatteita, kestovaippoja ja vaikka mitä!

Ja mitkä kankaat mä valitsin? Katsotaan josko illalla tai huomenna paljastan, saadaan sitten arvontakin kohta käyntiin  :)

16 kommenttia:

  1. Sampsukka on munkin yksi luottokangaskaupoistani ja sieltä mä olen varmaan eniten ikinä mitään tilannut. Niiiiiiin ihania kuoseja ja kaikkea kivaa :D Kangasostokset on varmaan ainut ostos, minkä melkein mielummin tilaan netistä, koska valikoima on jokseenkin hurjasti suurempi, kuin että kävelisi kangaskauppaan sisään. Tai ainakin siltä se tuntuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva :D On kyllä super hyvä valikoima eikä oo toimitukset tökkiny.

      Poista
  2. Ooo, pitääkin käydä katsoo mitä ihanuuksia tuolta löytyy. Itse olen tähän mennessä tilannut vain NOSHilta kankaita. Arvontaa odotellessa :)

    VastaaPoista
  3. Heti kävin tsekkaamassa sivun :) Täytyy myös vihjata Aleksille, joka meistä on se, joka osaa ommella.

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa hyvältä :) sampsukassa on paljon kivoja juttuja!

    VastaaPoista
  5. Hihii, hienoa! Jään odottelemaan mitkä kankaat valitsit! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥