keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Kamerattomuuden tuskaa!

Argh! Niinkuin kerroin aiemmin, odottelen täälä kovaa uutta kameraani. Sen piti olla jo tullut tähän mennessä mutta ei näy  :(  Ikävintä tässä on että myin vanhan kameran maanantaina koska oletin että uusi olisi tullut viimeistään tiistaina. Olin jo viikonloppuna ilman kameraa kun en uskaltanut ottaa vanhaa mökille mukaan kun oli jo luvannut myydä sen.

Tässä sitä nyt ollaan. Testailin tota Lumian kameraa eilen ja joo, saahan sillä kuvia. Mutta kyllä otti päähän kun tien varrella parveili lähes 20 neitoperhosta ja mä en saanu kunnon kuvaa! Kohtalon ivaa..

Tänään käytiin mökillä päiväreissulla ja Amin äiti oli mukana. Mä maalasin taas yhden mökin ulkoseinän. Mulla on semmonen rento tahti, seinä per vuosi  ;)  Oli oikein mukava päivä. Tuntuu ettei ajatuskaan kulje kun ei oo sitä kameraa  :D  En haluis tehdä näin monta postausta ilman kunnon kuvia, mutta antakaa anteeksi, mä korvaan tän  ;)

Huoh, nyt vaan toivon että se kamera tulisi edes viikonlopuksi.

Sormet ristiin..

4 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥