tiistai 22. syyskuuta 2015

Äitin välikausivaatteet ja kuvailuja

Kauheesti vouhkataan lasten välikausi yms. vaatteista ja niihin todellakin saa uppomaan rahaa (jopa tämmöinen tarjoushaukka..). Silti on muka hirveän vaikeaa ostaa itsellensä mitään vaikka minäkin sielä ulkona kykin ihan saman verran kuin lapset. Viime talvi oli niin leuto että suurimman osan mä kuljin syystakilla ja sielä alla oli sitten villapaitaa tai fliissiä. Pitkä takki on lämmin ja kivempi vaikka istua leikkipuiston penkillä (jep jep, niinkuin paljon kerkeis istuskella). Tämä ihana kirkkaan pinkki takki oli kovassa käytössä viime syksyn, talven ja kevään. 


Nuo mustat kengät on ne jotka löysin kirpparilta joku aika sitten.





Vettähän tämä takki ei pidä joten kuoritakki on sitten sadepäivien valinta. Mun uskollinen kuoritakki taisi olla jo ainakin 6v vanha ja vaikka olikin ihana ja laadukas, päästi se viime talvena kaatosateessa saumoista läpi. Joten, katsoin ansaitsevani uuden. Mä tykkään pitkistä takeista ja ensin lähdinkin semmoista havittelemaan mutta päädyin tähän ihanan raikkaan vihreään Raiskin takkiin, vedenpitävä ja hengittävä, puoleen hintaan, mulle!



Nuo lilat puman lenkkarit on uudet. Edelliset oli ostettu ennen toista raskautta ja mun jalat on jotenkin levinneet  :D  niin ne painoi joten kun hyvä tarjous tuli vastaan niin ne tarttui mukaan. Mä oon kumppareiden suuri ystävä ja katselin tänään mun punaisia nokian kumppareita jotka on jo ehkä parhaat päivänsä nähneet.. oliskohan jossain hyvä tarjous  ;D 

Tämä kuva ei liity varsinaisesti vaatteisiin, mutta tää letti kestää pipot ja pyöräilykypärät ja on siks yksi mun arki suosikeista.


Eilen oltiin mun siskon ja äidin kanssa kaupungin rannassa vähän kuvailemassa ja testaamassa mun uutta minijärkkäriä. Mun sisko Nadja kirjoittaa Napsahduksia blogia ja tarkoitus oli saada Nadjalle uusi profiilikuva (onnistui!) ja mulle materiaalia uuteen banneriin. Nuo ylimmät kuvat on myös eiliseltä. Lisäsi blogin sivuihin "kuka minä olen" osion jossa kerron vähän itsestäni ja sielä onkin muutama kuva eiliseltä. Oli hauskaa eikä yhtään niin hömöltä tuntunut kuin etukäteen ajattelin, muutama ohikulkija vähän hymyili kun heiluin "juhlatamineissa" vankilan muurin liepeillä  :D  Sitä en vielä tiedä toteutanko uuden bannerin vaikka ne kuvat onnistuikin juuri niinkuin olin ajatellut.. en tiedä kuvaako ne sitten tätä blogia niin hyvin mutta katsotaan mitä niistä saisi aikaan  :)

11 kommenttia:

  1. Hyvä toi ponnari vinkki! Itse aina pähkäilen miten tukan sais laitettua pipon alle :) Kivoja kuvia ootte ottanut. En olekaan aikaisemmin tiennyt, että olette siskokset. Molempin blogeja kuitenkin on tässä tullut seurattua ja tykkään kovasti molemmista blogeista :D

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia olette ottaneet toisistanne! :) Mä tiedän tuon tunteen kun nousee hirveä hinku päivittää blogin ulkoasua.. Siitä ajatuksest ei pääse eroon ennen kuin on tehnyt jonkun muutoksen! Hihii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö :D Mulla on semmonenki visio että sitä taitaa olla mahdoton toteuttaa mutta onneksi on myös plan b ;D

      Poista
  3. Mä kävin jo siskosi blogissa hämmästelemässä että ootte siis sukua :D molempien blogeissa olen tasaisesti vieraillut ja tullut pieneen mieleenkään että olette sisarukset. :D hahhaa.

    Kuoritakki voisi täälläkin olla ostoslistalla. Raskausaikainen vihreä iso maihari on tän hetken takkina mulla käytössä. Enkä ole raskaana enää ollut 8 kk :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä kun tuola ulkona pyörii niin saa olla kunnon varusteet :D

      Juu siskoksia ollaan, mistäpä tuota arvaisi :)

      Poista
  4. Ihania kuvia molemmilla! :) Ja mukavan pirteen värisiä takkeja sulla ♡

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia täälläkin. :)
    Mäkin aina pidän huolta että lapsilla on kaikki ja sitten ne omat vaatetukset meinaa vähän jäädä tai ainakin niiden pitää olla edullisia kun niitä itselleni ostan. :D

    VastaaPoista
  6. Ihana kampaus, osaisikin tehdä tommosen :D Mä päivitän tosi harvoin takkeja itselleni ja meen just usean vuoden samoilla. Esikoinen on vasta 9 kk, mutta varmaan ens vuonna pitää hommata ihan kunnon ulkoiluvaatteet itellekin ja päivittää niitäkin sitten useammin tarpeen vaatiessa ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,aiemmin mäkin nauroin "puistomammojen univormuille" mutta on se huomattavasti mukavampaa kunnon vaatteilla :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥