sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Mahti viikonloppu blogisiskojen kanssa

Sunnuntai heipat suoraan junasta! Aamupäivällä sain melkein slaagin kun kuulin että vr:n liikenne on "halvaantunut"eli oli joku massiivinen tietoliikenne katkos mutta niin vaan lähti juna ajallaan Helsingistä kohti Vaasaa, huhheijaa..

Mitäs minä paatunut kotiäiti tein ilman lapsia "isolla kirkolla"? Pääsin pitkästä aikaa tapaamaan Perheblogit -blogisiskoja kehittämispäivän merkeissä. Koska me ollaan kiireisiä perheen äitejä ympäri Suomen, ei kaikki aina pääse paikalle mutta saatiin me paljon aikaan tällä porukalla ja terveiset teille Selina Kun äiti kelaa, Bubble bath time, Laura Tänään kotona ja Nanna Kotiäidin elämää jotka olitte hengessä mukana ♥

Alla kuvassa: Meidän tiiminvetäjä Sari By Sari Kaariste blogista, Såfin Lapsiparkki blogista, Ilona Ihan vaan tavismutsi blogista, minä (hihhii) ja Jenni taustatiimistä.



Vietettiin päivä Hotel Rantapuiston upeissa tiloissa ja maisemissa. Meistä pidettiin niin hyvää huolta koko pitkä päivä että aivan sydäntä lämmittää ♥ Ei huonot maisemat kokoustilan partsilta vai mitä?


Jostain kumman syystä ruoka on mulle aina ja varsinkin nyt se juttu ja Hotel Rantapuiston ravintolassa saatiinkin nauttia Ala carte illallisen ja legendaarisen hotelli aamiaisen lisäksi raikas lounas.

Lounas Hotel Rantapuistossa

Voisi luulla että koko päivä ja ilta, melkein yöhön asti, riittäisi hyvinkin useampien asioiden läpikäymiseen mutta kyllähän sitä juttua olisi riittänyt vielä toiseksikin päiväksi :D

Herkku kahvi/tee hetki
Ja voisi myös luulla että sitä nukkuisi hyvinkin sikeästi kun saa olla yksin hotellihuoneessa ;) mutta olin kyllä niin kierroksilla päivän tapahtumista etten meinannut millään saada unen päästä kiinni vaikka sänky ja tyynyt olikin ihan luksus. Pirteänä silti heräsin aamulla näin upeisiin maisemiin ja ihanaan auringon paisteeseen.

Minä ja boltsi, rv 31
Kohta pääsen kotiin takaisin mun poikien luo ♥ juna on vaan vartin myöhässä, aika hyvin kun ottaa huomioon mikä katastrooffi tilanne oli aamupäivällä.

Kirjoitan myöhemmin lisää Hotel Rantapuistosta ja luvassa on ainakin reippaasti, yllätys yllätys, ruokakuvia :D Ihanaa sunnuntaita kaikille!

♥ Nora



6 kommenttia:

  1. Niin kiva viikonloppu! kiitos seurasta <3

    VastaaPoista
  2. Oispa ollut niin ihana päästä mukaan! Mä melkeen itkin ja söin silmilläni, kun katselin teidän kuvianne :D Ehkä seuraavalla kerralla oon jo paremmassa kunnossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että ensi kerralla nähdään ♥

      Poista

Kiitos kommentista ♥