torstai 14. huhtikuuta 2016

Kuulumisia, luomisen tuskaa ja uutta kivaa!

Blogi on ollut aika hiljainen viime aikoina. Ensin siihen oli selkeä syy, muuton valmistelu, remontti ja itse muutto. Jotenkin pääsin irtaantumaan blogista siihen liittyvästä maailmasta. Nyt alkaa kiireet hellittämään mutta silti ei tunnu olevan aikaa blogille. Ulkona on kaunis ilma ja puuhaa riittää uudessa pihassa jossa lapsillakin on tilaa ja turvallista leikkiä.

Sitten tulee se lukko, no mitä mä nyt sitten kirjoitan, mistä mä kirjoitan, ja sitten palataankin taas siihen miksi mä kirjoitan. Blogi on mun oma juttu kiireisen arjen keskellä ja nimenomaan mun henkireikä ja voimavara joten kieltäydyn ottamasta stressiä siitä mitä, miksi ja milloin.

Vaikka blogi on ollut hiljainen on meno muuten kaikkea muuta kuin hiljaista. Puuhaa piisaa sisällä ja ulkona ja siis mä rakastan puutarha hommia ♥ Meillä on aivan super ihana piha ja aionkin esitellä sitä  teille kunhan luonto herää eloon. Oon riehunut oksasaksien kanssa sunnuntaista asti joka päivä hyvän tovin ja se tuntuu jo käsivarsissakin, ei paha ;D

Mulla on ollut muutakin jännää puuhaa tässä kevään mittaan, olen luonnostellut uutta blogia yhteistyössä iki-ihanan Sampsukan kanssa ja nyt onkin pari postausta tullut jo ulos joten käykäähän vilkaisemassa käsityö-, lasten- ja naistenvaate aiheista Kipinä-blogia, klik! 

Ja hei, vaikka tahti on ollut hidasta ette te musta mihinkään pääse ;D pian taas kuullaan!

Muistakaa nauttia keväästä ja auringosta ♥

-Nora





6 kommenttia:

  1. Mulla ainakin kulkee selkeästi käsi kädessä blogin hiljaisuus ja arjen "kiireellisyys": kun kotona, niin sisällä kuin ulkonakin, on kovasti kaikkea (kivaa ja ei niin kivaa) puuhaa, on aika hankala irrottautua blogia kirjoittamaan. Ja sitten kun ehtisi/jaksaisi kirjoittaa, ei oikein tiedä mistä aloittaisi. :D Fiiliksen mukaan, se on parasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, tästä ei saisi ottaa stressiä koska silloin katoaa hauskuus ja alkuperäinen ajatus :)

      Poista
  2. Kivaa kuulla sinusta <3 arvelinkin, että teillä on varmasti kädet täynnä kaikkea ihanaa remppaa, muuttoa ja pihaa.. On se kuitenkin "sitä oikeaa" elämää ja joskus pieni blogitauko tekee hyvää! Ja onnea uuden blogin johdosta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kyllä kun olen aiemmin pitänyt viikon verran taukoa niin kohta on jo pursunnut ideoita ja ajatuksia :) ihan ilman sitä luomisen tuskaa :D

      Poista
  3. Tosi mukavaa kuulla sinusta :)! Uusi blogi-juttu kuulostaa mielenkiintoiselta, täytyykin klikkailla tutkimaan tarkemmin. Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna :) Käy ihmeessä vilkaisemassa ja mukavaa viikkoa sinullekkin :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥