sunnuntai 17. heinäkuuta 2016

Juhla OOTD

Tänään juhlittiin mun vanhimman kummipojan ripille pääsyä. Jotenkin uskomatonta että juurihan mä itse olin rippileirillä! Vai hetkonen, onko siitä jo.. noo mitäs sitä nyt laskemaan ;D

Joka tapauksessa, tämä poitsu oli siis mun ensimmäinen kummilapsi joka pääsi ripille. Täytyy myöntää että tämä siunaaminen jännitti, mutta onneksi mun ei koskaan tarvitse tehdä mitään yksin koska mun rakas sisko Nadja on myös kummina joten me mentiin tietysti yhdessä ylpeänä siunaamaan :D Heeii, käykää muutes  kurkkaamassa Nadjan uusi blogi jos ette ole sinne jo eksyneet.

Tuskailin taas vaatteiden kanssa aivan hulluna ja meinasin vielä aamulla lähteä kaupoille koska "mulla ei oo mitään..". Tarkemman tarkastelun jälkeen löytyihän sieltä sentään ihan kiva yhdistelmä. Paita on Kappahlin ja ostettu kolme vuotta sitten. Hameen löysin viime viikolla kirpparilta, mikä säkä! Kengät on aikoinaan ostettu siskon häihin kymmenisen vuotta sitten ja on hyvin palvelleet sen jälkeen joka kesä vähintään yksissä juhlissa mutta tänään ne sai vähän damagee ja taitaa olla että pitää ostaa uudet.


Kiireessä tuli vähän huono tausta valkoiselle paidalle mutta tästä alemmasta kuvasta nyt vähän näkee nämä kivat liehu hihat, mulla on itse asiassa tuossa bannerin kuvassa tämä sama paita :)


Koruja mä en yleensä tai siis koskaan juuri lisäile juhliin. Mulla on aina kihla- ja vihkisormukset sekä Amin antama hopeinen paksu rannekoru, niiden lisäksi käytän aina korviksia, tällä kertaa isot "helmi"pallot. Joskus harvoin käytän kaulakorua mutta tämä yläosa ei mun mielestä kaipaa koruja.

Kasvokuva on instagramista napattu ja vähän eri sävymaailmaa kun muut kuvat, kiitos ihanien filtterien :D Jos et vielä seuraa mua instassa niin kipin kapin @norudemu, sieltä näkee pilkahduksia meidän arjesta ja elämästä.


Oli ihanat juhlat, kyllä kerran kesässä pitää käydä kirkossa!
♥ Nora

p.s. huomaako kukaan että kotiparturi on iskenyt myös omaan tukkaan ja pituutta lähti semmonen 15cm.. haaveilen vielä paljon lyhyemmästä,uskaltaisikohan?

4 kommenttia:

  1. Ihana asu ja ihana systeri <3 <3 niinku aina :D

    VastaaPoista
  2. Kiva asu :) Kunnon kesäinen fiilis tulee.. Minun ensimmäinen kummilapsi pääsi myös ripille jo viime vuonna. Olin ihan että WHAAAT?? - minne tämä aika katoaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Eikö olekkin kummallinen juttu tämä aika kun se vaan viilettää ihan huomaamatta. Onneksi vuosiin mahtuu paljon hyvää :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥