keskiviikko 31. elokuuta 2016

Mustaa ja valkoista, OOTD

 Tässä syksyisempiä vaatteita esille kaivaessa on tullut taas vähän pohdittua omaa "tyyliä". Jotenkin hassua ajatella että mulla on joku tyyli koska en kyllä mitenkään osaa sitä määritellä jos joku kysyy, mutta kaupassa tiedän heti mikä on mun tyyliä ja mikä ei. Viime vuosina ei ole tullut enään tehtyä (pahemmin) "huti-ostoksia" ja se varmaan osaltaan kielii siitä että oma tyyli on alkanut hahmottua.

Toisaalta mulla kuten varmaan suurimmalla osalla on useampia tyylejä. On ne vaatteet millä ulkoillaan, lenkkeillään, kyläillään, koti- vaatteet, kaupunki- vaatteet ja juhla- vaatteet. Jo vuosia mun pukeutumisen kulmakivi on ollut pilli-housut. Oli out tai ei, lähes joka päivä (ei tietenkään kesällä) mulla on nämä mustat pilli- housut vaikka farkutkin löytyy. Jep, yhdet farkut! Yläosaa, kenkiä ja asusteita vaihtamalla sitten tyyli muuttuu tilanteeseen sopivaksi. Ja siis mä vaihdan aina kotivaatteet heti kun tullaan kotiin.

Tämä asu mulla oli mm. laivalla päällä eli mulle vähän siistimpi asu. Ne rakkaat mustat housut, Gina Tricot 19,90 joskus aikaa sitten. Valkoinen hihaton hieman liehuva paita, Cubus 5e. Musta pitkä jakku joustavaa materiaalia, Vero Moda 39,90? viime keväänä. Mustat Soft Line ballerinat 4vuotta vanhat. Sininen helmikoru on Intian tuliainen äidiltä yli 10vuoden takaa.


Ennen mä käytin huomattavasti enemmän värejä ja välillä aivan hätkähdän kun huomaan olevani ihan "väritön", että voiko näin pukeutua? Sitten pitää keksiä edes joku väripilkku piristämään, en kuitenkaan ihan hirveästi tykkää käyttää asusteita.. Eipä sillä, kyllä multa löytyy värejäkin kaapista vielä vaikka ei niin paljon kuin nuorempana. Toisaalta se helpottaa kun on hillittyjä perusvaatteita, niitä on helppo yhdistellä.



Miten teillä? Onko vaatekaappi kuin sateenkaari vai yksinkertaisen hillitty?

♥ Nora

4 kommenttia:

  1. Ihana asu, kaunis tuo paita etenkin! Itsekin välillä tuskailee ettei kaapista löydy muuta kuin mustaa ja harmaata, mutta syksyn tullen ne maanläheiset värit alkaakin houkutella enemmän. :)

    Rosa
    http://www.rosajaneponen.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Kyllähän musta ja valkoinen on sellaisia ajattomia ja helppoja ja ainahan voi piristää ilmettä vaikka korulla tai huivilla :)

      Poista
  2. Ihana, kaunis ja ajaton look! :) Olen myös huomannut että vaatteeni ovat nykyään värittömämpiä. Tai ainakin panostan enemmän rahaa perusvärien vaatteisiin. Edullisesti voi sitten ehkä satunnaisesti hankkia jotain väripilkkuja. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Sama homma, oonkin just vähän kriiseillyt että onko se tylsistymisen merkki vai aikuistumisen vai mikä tämä nyt on :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥