lauantai 17. syyskuuta 2016

Uusi koti remontin jälkeen videona!

Kuka muistaa mun ekan videon evö?  Siinä esittelin meidän uuden kodin remontin keskeltä, postaus löytyy täältä!. Nyt kerrankin hokasin kun jäin hetkeksi yksin kotiin että en ole muistanut tehdä uutta videota, joten tässähän tulee. Hah, pakko kirjoittaa kun huomasin jotain katsoessani videota. Kuten arvata voi ja olen sanonutkin, Ami ei ole mun miehen oikea nimi vaan lempinimi, ei mikään varsinainen "salanimi" blogiin vaan niin mä yleensä häntä kutsun. Videolla kuitenkin sanon "kun me Markun kanssa alettiin seurustella.." :D Eli tattadadaa... Amin oikea nimi on Markku.

Videolla käyn meidän kodin läpi ja kerron mitä remonttia tehtiin ja mitä on jäänyt tekemättä/tullaan tekemään. Toivottavasti jaksatte katsoa mun yksinpuhelua :D


Iivon huone on aiemmin esitelty täällä, klik! ja Akun huone täällä, klik!

Hyvää viikonloppua kaikille!
♥ Nora

2 kommenttia:

  1. Kauniilta näyttää :) Ihanan valoisaa ja freesiä! <3 Erityisesti pidän tuosta teidän uudesta takasta ja sitten tuo pieni leikkinurkkaus lapsille - wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Me kyllä viihdytään täällä aivan Super hyvin :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥