keskiviikko 28. syyskuuta 2016

Helpoin guacamole dippailuun



Mä oon kaikenmaailman kastikkeiden ja soosien ystävä, mitä enemmän sen parempi ♥ Viikonloppuna dippailtiin "noralaisia" eli siis uunissa tehtyjä "ranskalaisia" guacamoleen ja tuli mieleen kun eräs ystäväni epäili guacamolen olevan kovinkin työlästä ja hankalaa valmistaa, että jaankin mun erittäin yksinkertaisen ohjeen.

Tähän tarvitaan:

Kolme kypsää avokadoa
Kaksi valkosipulin kynttä
Ripaus suolaa


Halkaise avokadot ja poista kivi, kaavi lusikalla sisältö kulhoon. Valkosipulit luonnollisesti kuoritaan ja mä myös raastann ne valmiiksi avokadojen sekaan, lisää suolaa oman maun mukaan.


Sössää ainekset sauvasekoittimella hienoksi tahnaksi ja valmista tuli! Täytyy sanoa että mun mielestä kaupan guacamolet ei maistu juuri miltään tähän verrattuna.


Ja hei, "noralaisten" ohjeen löydät tästä vanhasta postauksesta  ;D


♥ Nora

2 kommenttia:

  1. Nam <3 Rakastan guacamolea! Minusta sitä voi laittaa kaikkialle.. :) Wrappeihin, dipiksi, levitteeksi jne. Minä lisään yleensä muussattuihin avocadoihin sellaisen kaupan valmiin guacamole-mausteseoksen. Niitä täysin valmiita guacamoleja en osaa syödä, niissä ei maistu avocado riittävästi..

    VastaaPoista
  2. Ihanan fressin kuulonen <3 Tätä pitää melkein kokeilla :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥