tiistai 13. syyskuuta 2016

Yllätyys!

Huh, vihdoin uskallan kertoa teillekkin mikä on pitänyt mut niin kiireisenä (eli sohvan pohjalla kuolaamassa) viime ajat ettei blogille, mun rakkaalle luomuksellekkaan ole löytynyt aikaa. Meille tulee vauva ♥  Baby number 3, Dave, Tyyppi, mitäs kaikkia nimiä hänellä jo on :D

Jos kaikki menee kuten kuten pitääkin, vauva saapuu maaliskuulla. Alkuraskaus ei ole sinänsä poikennut edellisistä eli aika raskasta mun näkökulmasta, energiaa ei riitä kuin pakolliseen enkä malta odottaa että olo alkaa helpottaa ja siis toivottavasti mahdollisimman pian.



Olen kirjoitellut ajatuksia ja tuntemuksia menneiltä viikoilta ylös, ja tarkoitus on niitä julkaista sitten jälkijunassa. Kylläpä helpottaa kertoa tämä! Mä oon niin huono pitämään asioita että tämän kertominen on stressannut mua aivan kohtuuttomasti. Joten tässä sitä ollaan, saapi nähdä kuinka tämä muuttaa elämää näin kolmannella kerralla :)

Kuvasta kiitokset menee Nadjan  ♥

♥ Nora

20 kommenttia:

  1. Tuo kuva niin paljasti ennen kuin ehdin edes linkin avata. Onnea! Ihanaa! 😍❤️

    VastaaPoista
  2. Dodiiin!!😍 Tätä osattiin odottaa!onnea ja hyvää vointia odotukseen!♥t. Johanna

    VastaaPoista
  3. Åååååååå!! Jeee - ihania uutisia! Olen super-iloinen teidän puolesta! :) <3 Ihania vauva ja raskauspostauksia odotellessa!

    VastaaPoista
  4. Vauvat on ihania♥ Onnea odotukseen♥

    VastaaPoista
  5. Ihana uutinen <3 paljon onnea !!! Ihanaa ❤️

    VastaaPoista
  6. Ooh, huomasin tämän uutisen vasta nyt! Paljon onnea <3 <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥