maanantai 7. maaliskuuta 2016

Hus pois kevätväsymys kasvoilta!

Kirjoitinkin joku aika sitten kuinka tuntuu energia ei tahdo riittää kaikkeen mihin haluaisi (postaus löytyy täältä). Pitenevien päivien myötä mielikin alkaa piristyä, mutta kyllä tämä kalpea talven kuivattama kasvojen iho on jotenkin omiaan latistamaan fiiliksen aamulla kun katsoo peiliin ;D

Siispä päätin vähän taas päivittää ihonhoitotuotteita. Mulla on aika paljon erilaisia tuotteita kaapissa, mutta paljon on sellaisia jotka ensin tuntui hyvältä eikä sitten sopinutkaan tai tuotteita joita tarvitsee ajoittain ei päivittäin. Tässä mun uusimmat, just tällä hetkellä parhaan tuntuiset ihanuudet:


Kasvojen puhdistukseen iltaisin mä käytän Madaran kasvosaippuaa mutta aamuisin on ihan huippu konjac kasvosieni, tämä versio on Dermosilin ja oli muutes aika edullinen, vink vink.

Tehokosteuttajana  mulla on kuuriluontoisesti käytettävä Dermosilin hyal-x3 kasvoseerumi joka lupaa kosteuttaa ihoa syviä kerroksia myöten. 

Kevättä kohti tahdon että päivävoitteessa on aurinkosuojakerroin, mieluusti sk30 mutta päädyin kokeilemaan Herbinan energy boost päivävoidetta jossa on sk15. Tässä on ihanan raikas tuoksu ja tuubikin on niin herkullisen näköinen että jo siitä piristyy.

Erisanin silmänympärysvoide lupaa kiinteyttää ja kosteuttaa, kiinteydestä en tiedä mutta tämä on kevyt, mukavan tuntuinen levittää ja imeytyy hyvin. Sopii mun herkille silmille.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä tämä uusi tuttavuus, Dermosilin hoitava huulikuorintapuikko. Tällä kynämäisellä puikolla levitetään huulille rakeinen hoitovoide ja pyöritellään joko sormilla tai puikolla voidetta huulilla hetken aikaa, rakeet sulavat huulille ja lopputulos on pehmeät kosteutetut huulet,toimii!


Mitä täsmä-aseita teidän kosmetiikka "varastoista" löytyy?

8 kommenttia:

  1. Minulla on tällä hetkellä sellainen cliniquen facial soap (mieto) joka minusta toimii erittäin hyvin kasvojen puhdistukseen suihkussa. Lisäksi olen myös hurahtanut saman merkin hyvin imeytyvään voiteeseen. Taisi olla nimeltään "dramatical different".. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "dramatical different" kuullostaa nyt niin tehokkaalta että pitää vissiin kokeilla :D

      Poista
  2. Hei kuule, voitko tulla meille ja hoitaa mun naaman ja mielen kuntoon :D Mun energia on taas jossain, ties missä ja ihokin on ihan en ees sano millanen. Toi vaaleenpunanen huulipuna/kuorinta juttu näyttää aikas kivalta :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii, kyllä se siitä kun tulee taas aurinkoinen päivä ♥ Mä tykkään ostaa tuollaisia pieniä kivoja juttuja piristään, kuten just tuo huulijuttu :)

      Poista
  3. Mun pitäis varmaan alkaa panostamaan vähän tähän(kin). :) Mä nimittäin rasvaan vain illalla kasvot pesun jälkeen natusanin vauvarasvalla, koska sitä vaan löytyy nyt kotoa. :D Tommonen silmänympärysvoide voisi kyllä olla hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos natusan toimii niin ei kai siinä muuta sitten tarvita :)

      Poista
  4. Kiitos vinkeistä! Täytyis päivitellä kaappeja

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥