sunnuntai 5. helmikuuta 2017

Parempaa herkuttelua

Yhteistyössä Perheblogit  ja Ruohonjuuri.

Te tiedätte kuinka olen lupaillut, lähinnä itselleni, lopettaa/rajoittaa/hillitä tätä mun lievästi sanottuna käsistä riistäytynyttä herkuttelua. Tyhjiä lupauksia. Aina mä löydän itseni viimeistään illalla sohvalta joku herkku hyppysissä. Jokunen viikko sitten leivoin illalla yhdeksän maissa joulutorttuja itselleni kun ei mitään muutakaan löytynyt, aika säälittävää.

Sain Ruohonjuurelta ihanan tuotekassin jossa oli minulle hyvin tervetulleita vaihtoehtoisia tuotteita herkutteluun.

Loving earth raakasuklaa, crunchy mint dark. Ensi puraisulta tuntui melko tummalta mutta toisaalta, en ole koskaan ennen maistanut raakasuklaata (!) joten annoin toisen mahdollisuuden.. ja kolmannen.. ja neljännen.. No tiedättehän, koukkuun tähänkin voi jäädä. Onneksi tämä on kuitenkin huomattavasti terveellisempää kuin vaikkapa maitosuklaa ja pienempi määrä riittää. Ei siis mene koko levyä kerralla ;D

raakasuklaa

raakasuklaa


Loving earth suklainen raakagranola. No tässä! Tällähän voisi elää, ainakin melkein. Olen syönyt tätä aamulla maustamattoman jugurtin tai maidon kanssa, maito toimii mun mielestä paremmin. Välillä olen pilkkonut sekaan vielä banaanin, namm. Toki nämä maistuu ihan suoraan paketistakin.. Tuntuu aivan kuin söisi lapsilta salaa jotain super epäterveellisiä suklaamuroja mutta onneksi tämä on paljon terveellisempää ja ravitsevampaa.

raakagranola

raakagranola


Jos siis olet väsynyt taistelemaan herkkuhimoa vastaan, suosittelen kokeilemaan jotain terveellisempiä vaihtoehtoja. Joskus vaan on niin että totaali kieltäytyminen ei toimi.

♥ Nora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥