maanantai 22. helmikuuta 2016

No se hollantilainen..

Te jotka olette lukeneet mun juttuja pidempään, tiedätte että hiustenlaitto on mulle tärkee osa arkisiakin aamurutiineja. Se on välillä ihan surkuhupaisaa kun kauheen kiireen keskellä minä ryhdyn letittämään hiuksia :D Mutta meillä kaikilla on omat juttumme joten suotakoon tämä mulle..tosin viime aikoina oon tykästynyt pitkästä aikaa ihan tavalliseen korkeeseen ponnariinkin. 

Ranskalaisen letin eri variaatiot on niitä mun lemppareita, nyt päätin kokeilla hollantilaista lettiä. Sehän on aika samantyylinen kuin ranskalainen, letitetään vain alakautta ulospäin kun ranskalainen letitetään yläkautta sisäänpäin. Viime viikon aikana mulla oli testissä kolme mun perus arkilettiä hollantilaisena versiona.


Täytyy sanoa että varsinkin tämä yksi iso letti näytti paljon kivemmalta näin päin letitettynä.




Kaksi lettiä tuntui ainakin paljon napakammilta näin kuin ranskalaisittain mutta nukkua en näillä kokeillut eli kestävyydestä en vielä tiedä.




Tässä oli ehkä suurin ero, jotenkin paljon näyttävämpi ja muhkeampi.



Eli oliko nyt niin että kaikki tyylit oli paremmat hollantilaisittain? :D Ehkä se on vaan uutuudenviehätystä, vaihtelu virkistää ja silleen. Eikä ollut kyllä yhtään hankala tehdä, oon jotenkin arastellut kokeilla uusia letitystyylejä kun ne näyttää niin vaikeilta mutta ehkä tämän jälkeen innostun kokeilemaan jotain muutakin! Tätäkin pitää kyllä vielä vähän harjoitella että menee rutiinilla oikeaan suuntaan ja jälkikin on siistiä.

Tämän linkin takaa,klik! löydät lisää mun lettikampaus vinkkejä :)

Hyvää alkavaa viikkoa ♥




16 kommenttia:

  1. Kokeile kalanruotolettiä, sekin on järjettömän helppo mutta hieno :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti, oonkin joskus kokeillut mutta siitä on jo aikaa, ehkä nyt onnistuisi paremmin kun on intoa :D

      Poista
  2. Letit on siitä hassuja (mun mielestä), että joskus nuorempana tyttönä ne oli nIIIIIIIIn ihanat. Sitten tuli teiniys ja sellainen nuori aikuisuus ja ne oli nIIIIIIIIn nolot :D ja nyt taas ne on oikein sopivat vaikka omaankin päähän :D

    Mulla menee aina hermo laittamiseen kun kädet puutuu ja se on sellasta äheltämistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se voi olla että kun kasvoi isoksi ei "pikkutytttöjen" kampaukset oikein tuntuneet omilta mutta nythän letit on ollut pitkään "muodissa" kaiken ikäisillä. Mä on kyllä aina tykännyt leteistä :D

      Poista
  3. Ihania kampauksia <3 Mä en osaa kuin tasan yhdellä tavalla tehdä ranskalaisen ja siinäkin puutuu aina kädet ja menetän hermoni jos itelle väkertelen. Helmille sitten puolestaan jaksaakin tehdä kivoja kampauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliskin joku jolle saisi vääntää päivät pitkin lettejä :D

      Poista
  4. Mä oon täällä vaan edelleen niin kade sun ihanille leteille.. Mulla tosin on nyt alkanut tällainen pieni kasvatusprojekti täällä kotona eli ehkä puolen vuoden päästä saan jonkun pienen "nysä-letin" aikaiseksi.. hahaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhii :D nysästä sitten kuvia kun aika koittaa ;D

      Poista
  5. Tosi kivoja lettejä. :)
    Mä olen huono letittämään omia hiuksia, mutta lasten hiuksiin tykkään tehdä. :)

    VastaaPoista
  6. Minä laitan tytöille lähes aina let it hollantilaisittain, kestää paljon paremmin pipon allakin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä tuntuukin napakammalta kuin ranskalainen versio :)

      Poista
  7. Näyttää kauniilta, sekä letit että sinä <3! Minä tykkään kyllä laittaa lettejä omaan päähään, kun ne menee suhteellisen siistinä myös pipon alla. Joku tosin huomautti, että nelikymppiset naiset näyttää hassuilta leteissä, mutta ei mua haittaa :D. Kiva, jos saan hymyn sillä jonkun huulille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Ei ole hassua, tai jos jonkun mielestä on niin suotakoon se hänelle :D onneksi ei tarvitse miellyttää kaikkia, riittää kun on rohkeasti oma itsensä :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥