sunnuntai 7. helmikuuta 2016

OOTD ja pikkiriikkinen paljastus

Mä oon ollut aivan tuskassa kun mun ihana luotto neuletakki on mennyt rikki ja vielä niin ettei sitä voi korjata. Siihen on tullut keskelle selkään omituinen pieni reikä. Hyvin se kuitenkin palveli, ostin sen kirpparilta muistaakseni 4e hintaan, harmaa(käy kaiken kanssa), juuri sopivan ohut mutta lämmin ja juuri sopivan pituinen. Yritin katsella saman tyylistä uutta mutta eihän tietenkään löytynyt kun mielessä oli juuri se tietty. No luovutin sitten sen suhteen ja sorruin ostamaan vähän epäkäytännöllisemmän värisen neuletakin ja vielä henkka maukasta eli laadustakaan ei ole mitään takeita. Toisaalta 10e hinta ei päätä huimaa ja materiaali on 100% puuvilla joten ehkä se jonkun aikaa kestää, ei ainakaan ensimmäisessä pesussa nyppyyntynyt eli toivoa on. Keväinen olo ainakin tuli tämä päällä ♥


Housut on viime keväinen ostos, Pieces. Näissä on se tosi korkea vyötärö ja vetska takana joten istuu super hyvin!


Huivin (Pieces) löysin muutama viikko sitten kirpparilta, maksoi 3e. Ensin ajattelin että liikaa huivista (kirpparilta ostettuna) mutta tämä oli kuin uusi ja juuri tälläistä katselin jo viime keväänä. Siinä on samaa mintunvihreää kuin neuletakissa ja lisäksi pirteää oranssia.



Hiuksissa blogista tuttu Kolmen päivän kampaus, klik! 


Kengät on Rieker merkkiset ja mulla käytössä jo kolmatta talvea. Näillä kelpaa tallailla. Aitoa nahkaa aidolla villavuorella, ei palele eikä muuten liukastele. Olen hoitanut näitä pari-kolme kertaa talvessa Renapur leather balsamilla samoin kuin lasten nahkarukkasiakin. Kesä säilöön olen rullannut kenkien varsiin pari aikakausilehteä ettei varsi taivu säilössä.


Ai niin, se paljastus! Tattadadaa... Me muutetaan! Siis joskus lähitulevaisuudessa :D Tämä meidän oma rivarin pätkä on menossa hyvää vauhtia myyntiin ja uusi laina on neuvoteltuna, nyt vielä kun SE talo tulisi vastaan ♥ Aiotaan siis ostaa omakotitalo, jos kaikki tähdet vaan on kohdillaan ja suunnitelmat onnistuu. Ihanaa ja jänskää vaikka en vissiin oo vielä ihan tajunnut tätä :D

Ihanaa unelmien täyteistä sunnuntaita ♥

24 kommenttia:

  1. Kiva asu ja erityisesti nuo housut ja kengät!! Mulla on ollut mielessä hankkia tuon väriset itsellekin tai oikeastaan ommella, mutta en oo vielä saanut aikaiseksi. Materiaalia ei oo vaan löytynyt. Ja hei: villatakki on kevään trendien mukaan pastellia eli oot kiinni trendeissä :) Mulla on sama noiden värien kanssa, että en vaan jotenkin niitä osaa pitää. Välillä aina hankin jonkun pirtsakamman jutun ja sitten aina pistän eteenpäin, kun ei vaan tule pidettyä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ennen mä pukeuduin päästä varpaisiin väreihin :D Mitä enemmän väriä sen parempi. Nykyään oon vähän "hillitympi" ja varmaan käytännöllisempi..

      Poista
  2. Kivalle näyttää ja ihanan keväinen väri tuossa neuleessa! Mä ostin joskus paniikissa reissun päällä h&m:n edullisen puuvillaneuletakin ja yllättävän hyvässä kunnossa se on vieläkin! Onnea ja menestystä talon etsintään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Muistelisin että tämän tyylistä neulosta on ollut henkka maukalla jo ainakin mun teini aikoina ja että olisi ollut suht. kestävää.. toivotaan näin :) Kaikista tylsintä on jos kerkee ihastua johonkin vaatteeseen ja sitten se hajoo ennen aikojaan:/

      Poista
  3. Ooooh, toivottavasti teidänkin koti menee nopsaa myydyksi ja löydätte talon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan ♥ Sormet ristiin ja peukut pystyyn ja mitä näitä nyt on :D

      Poista
  4. Niin pirteän värinen neule, pukee sua kyllä todella hyvin <3 Ja tsemppiä unelmakodin löytämiseen ! :) Itsekin haaveilen omakotitalosta, rivarikin ois ihana. Mutta toistaiseksi joudun tyytymään tähän kerrostalo elämään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mekin ollaan tätä omakotitalo ajatusta kypsytelty aika pitkään mutta päästös syntyi lopulta nopeasti :)

      Poista
  5. Ihana asu ja oikein paljon onnea kodin etsimiseen.♥

    VastaaPoista
  6. Ihana asu! Ja mitämitämitä??? Onko teillä jo joku paikka kiikarissa, minkälaista kotia haette, meinaatteko pysyä samalla alueella?? + tähän miljoona muuta kysymystä.. Hahaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah :D Tarkoitus olisi tästä ihan läheltä yrittää löytää´. Me haluttaisiin lapset tämän alueen kouluun ja muutenkin ollaan viihdytty paremmin kuin hyvin + olemme molemmat lapsena asuneet näillä nurkilla :)Mitään tiettyä kohdetta ei vielä ole kiikarissa mutta koska mun motto on "kaikki lutviutuu", niin mulla on kova luotto että asiat menee niin kuin pitää :D

      Poista
  7. Tosi kaunis asukokonaisuus! Erityisesti saappaat ovat super makeet! Mullakin Riekerin ruskeat perusnahkasaappaat, mutta ei läheskään noin sähäkät! ;)
    Onnea talokaupoille, jänskää aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih Kiitos :D Nämä kengät on kyllä paras ostos ikinä, aivan täydelliset jalkaan.

      Poista
  8. Aah! Ihania uutisia <3 Mäkin olen joskus haaveillut omakotitaloasumisesta, mutta tavallaan talonyhtiössä olemisessa on tietynlainen turva ja huolettomuus. Joku asunto-osakeyhtiömuotoinen (kauhea yhdyssanahirviö, vai menikö se väärin?) paritaloasuminen voisi olla mun juttu. Tai sitten se rivari. Miehellä olisi hinku siitä omasta talosta, mutta meillä täällä hinnnat on vaan aika katossa, ja niissä vanhemmissa ja halvemmissa taloissa alkaa sitten olla paljon muita kustannuksia.

    Tosin mä olen jo löytänyt sen unelmieni omakotitalon, että jos se joskus tulee myyntiin ja ollaan voitettu miljoonia lotossa, niin saatetaanpa se sitten ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä joskus vannoin olevani kerrostalo ihminen kun ensimmäsitä asuntoa ostettiin, sitten rivari (ei ikinä makotitalo!), mutta tässä sitä ollaan :D Onneksi saa muuttaa mieltä ;D

      Poista
  9. Ja ai niin! Tiedätkö onkohan sun blogin bloggerin kautta seuraamiselle tapahtunut jotain tässä nimenmuutoksen yhteydessä? Tai tässä aamulla blogeja lueskellessa tajusin, ettei sun kirjoitukset ole päivittyneet mulle pitkiin aikoihin, vaan olen ajautunut tänne ton sun oman profiilin kautta klikkailemalla, aina muistaessani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,voi että! Muutama muukin on sanonut samaa :/ Pitää vissiin "erota" lukijoista ja liittyä uudelleen. Hyvin sä oot kuitenkin tänne löytänyt :)

      Poista
  10. Ihanat kengät!! Just sellaiset mitkä oon halunnu jo pitkään, mutten tunnu mistään löytävän. Tai onhan niitä, mutta kun mun ongelma on se, että ne varret on aina aivan liian pitkät (korkeat) mun äärettömän lyhyille jaloille :D

    Neuletakki. Mä taisin ostaa samanlaisen just viime viikolla. Ne oli alessa (7,99?) ja ostin mustan ja harmaan. Ärsyttävää vaan, kun M tuntui hartioista liian pieneltä - ei istunut kunnolla ja sitten taas L oli liian iso... Otin L-koon ja toivon, että menevät sopivasti kasaan ekassa pesussa :D

    ps. mulle kävi samoin ku Tarulle ja vaikka olin liittynyt, niin bloggeri ei tuonut uusia lukuluetteloon. Veikkaan, että johtui siitä, että mulla oli se vanhakin siellä, ni ne meni jotenkin sekaisin siitä. Homma toimi, ku poistin vanhan listasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just tkkään pitkistä varsista kun mulla on aika pitkät jalat :)

      Mä otin myös isomman koon kun arvoin kahden välillä, kissahdus vara :D

      Poista
  11. Sinulla on todella ihana asu, neuleen väri sopii sulle :). Ja noi kengät, ah! Näyttävät just täydellisiltä kengiltä, mukavilta ja hyvännäköisiltä vielä kaiken lisäksi. Onnea talon etsintään! Toivottavasti saatte teille täydellisen kodin <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos ♥ Nämä kengät on kyllä huiput, onneksi satsasin synttäri rahat silloin näihin :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥