keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Omaa aikaa, luxusta arkeen

Maanantai iltana sain pikku breikin arkeen. Pääsin muutaman ihanan myöskin bloggaavan naisen kanssa Sannis (After the storm), Nadja (Napsahduksia) ja Johanna (Löytö) Mary Kay kosmetiikka sarjan uusien konsulttien koulutustilaisuuteen "testiryhmäksi" :D 


Saimme siis testata tuotteita ja käytiin läpi perinteinen Mary Kay ihonhoitotilaisuus johon kuului käsikuorinta ja voiteet päälle, kasvojen puhdistus + voiteet ja huulikuorinta. Täytyy sanoa että näin vielä parinkin päivän päästä mun kädet on aivan uskomattoman pehmeät!


Mary Kay tuotteet ei olleet mulle entuudestaan tuttuja ja oli mielenkiintoista kuulla tuotteista ja testata niitä. Saatiin vähän testereitä mukaan ja voi olla että mun täytyy tehdä pian joku talouden romuttava tilaus koska mä oon aivan myyty! Mun kasvojen iho on jotenkin paljon pehmeämpi ja heleämpi, uskomatonta.  Eikä oo maksettu mainos ;D  Kiinnostuin Mary Kay tuotteista joku aika sitten kun Cause to wear blogissa kehuttiin juurikin näitä ja tämä kutsu tulikin sitten sopivasti, joten kiitos Sannis :)

Tämän hemmottelun jälkeen mentiin vielä kahville Fransmanniin ja oi että kun olikin ihanaa vähän lätistä kaikessa rauhassa näin kauniin "kynttilävuoren" valossa..


T: Nora

16 kommenttia:

  1. Oi ihanaa omaa aikaa ja vieläpä tällaisella hemmotteluteemalla! Kyllä kelpaisi <3

    VastaaPoista
  2. Tuo teiän reissu kuulostaa kyllä niin kivalta! Ja tuotteetkin ilmeisesti ovat erinomaisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ekaa kertaa kokeilin ja yllätyin kyllä kuinka hyvän oloisia tuotteita olivat :)

      Poista
  3. Kuulostaa kivalta :) Mä sain vuosi sitten Mary Kayn miestentuotteita lahjaksi ja pidin kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että pidit, oli munkin mielestä tehokkaan oloisia :)

      Poista
  4. Kiva kuulla, että tykkäsit. Niissä on se hyvä puoli, että vaika kertaostoa hirvittäisi niin ne on aika riittoisia puteleita. Ja tosiaan, ihan jokaista seerulia ei tarvi heti olla hommaamassa. Perustuotteillakin pääsee pitkälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just ihastuin siihen päiväseerumiin kun siinä oli sk30 :) Usein päivävoiteet joissa on kunnon suojakerroin on jotenkin tahmaisia ja tuntus tukkivan ihohuokoset :/

      Poista
  5. Kiva kuulla, että tykkäsit tuotteista. Ne on hyviä ja laadukkaita. Ostamista harkitessa kannattaa kans muistaa, että tuotteet on aika riittoisia. Mulla kestää puhdistusaine (iltaisin käytettynä) ainakin nelisen kuukautta ja kosteusvoide puolet vähemmän, kun käytän sitä aamuin illoin. Eli ei noita ihan joka tilistä tarvi olla ostelemassa :) Ja toki kaikkia seerumeita ei tarvi heti ostaa. Myös meikkivoide on aivan ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se riittoisuus on kyllä tärkeä kriteeri mulle, tuotteiden vaikutus oli jotenkin niin välitön että mä olin aivan ihmeissäni :D

      Poista
  6. Ai ne molemmat kommentit tulk kumminkin...no eipä se haittaa :D Luulin, että ensimmäinen ei mennyt perille, kun siinä tuli kaiken maailman kirjautumisselkkauksia. Nyt on ainakin sitten perusteellisesti kommentoitu, tsih :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä arvasin kyllä että jotain sähläystä ollut ilmassa mutta en osannut päättää kumman jättäisin julkaisematta :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥