torstai 6. lokakuuta 2016

Rv 10

Rv 9+0 - 9+6

Väsy väsy väsy.... Tekis mieli huutaa että antakaa mun olla! Kaiken tämän väsyn ja oksettavan olon lisäksi päätä on särkenyt koko viikon JA otin vielä loppuviikolle 3 iltavuoroa ..jee .. Niskaturvotus ultra- aika saapui, pitäisi jaksaa odotella vielä kolme viikkoa, huoh.. Jotenkin tuntuu että kaikki on edelleen niin alussa vaikka samalla tuntuu että olen ollut jo ikuisuuden raskaana. Vatsa pömpöttää ja mua vaivaa ihan yllättävän paljon tämä turvonnut olemus. Sitä luulisi että tämä "muodonmuutoksen" hyväksyminen olisi kerta kerralla vaan helpompaa mutta tämä tuntuukin olevan vaikeampaa.

Blogi on ollut ihan hunningolla, tuntuu vaikealta kirjoittaa mitään liiba laabaa kun ei voi kirjoittaa siitä mikä päällimmäisenä päässä pyörii. Sekin vähän ahdistaa, että "pitäisi" kirjoittaa edes jotain, mutta eihän mun pidä.

Sitä paitsi, mä haluan etelään. Oonkin jo pyöritellyt päässä että sitten ennen kuin vauva alkaa syödä kiinteitä voisi lähteä oikein pariksi viikoksi jonnekkin ♥ Sittenhän sitä rahaakin on kuin roskaa kun saa taas äitiyspäivärahaa ;D

Hohhoijaa, ehkä ensi viikolla on jo positiivisemmat mietteet..

♥ Nora

2 kommenttia:

  1. Heei pakko kysyä, kun mulla on nyt menossa rv 11+0 ja mun laskettu aika on aivan huhtikuun lopussa, että miten sulla voi olla laskettu aika maaliskuussa 2017? Olen tosiaan ensikertalainen, joten vähän vielä hakusessa nämä jutut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joo nämä rv postaukset tulee siis jälkikäteen :) Olen kirjoittanut tämän tekstin silloin viikolla 10 ja nyt mulla on menossa viikko 16. En silloin alussa halunnut kertoa ulkopuolisille raskaudesta joten siksi julkaisen näitä vasta nyt. Alussa mainitsinkin sen postauksen alussa mutta nyt se on jäänyt, ehkä voisi lisätä seuraavaan ettei tule hämmennyksiä :) Onnea odotukseen sinulle ♥

      Poista

Kiitos kommentista ♥