tiistai 1. marraskuuta 2016

Rv 16

Tämän olen kirjoittanut muutama viikko sitten, raskausviikolla 16. Nyt "reaaliajassa" ollaankin jos viikolla 20! Eikä kestä kauaa kun päästään arvailemaan vauvan sukupuolta :) Mutta nyt hetkeksi menneeseen..

Rv 15+0 - 15+6

Rv 16

Päivät ja viikot kuluu ihan hirmu nopeaa. Ei meinaa mukana pysyä. Tällä viikolla oli toinen neuvola käynti. Kaikki hyvin, sain kuulla hyvin nopeat sydänäänet :D ja hemoglobiini oli edelleen sama 112 eli ei ole lähtenyt nousuun ruokavaliolla. Paino taas oli lähtenyt hyvinkin "lupaavaan" nousuun.. nyt on siis 5kg tullut painoa verrattuna ennen raskautta ja ensimmäisestä neuvolasta oli 3,7kg.

Byääh, päätä on taas särkenyt vaikka olen parhaani mukaan yrittänyt tehdä fysioterapeutin ohjeiden mukaan. Ei kai sitä voisikaan olettaa että heti helpottaa mutta mä vaan niin kovasti toivon että tämän vaivan saisi kuntoon ennen vauvan syntymää ettei tämä jo yli kaksi vuotta lähes päivittäin vaivannut päänsärky ole sitten kaiken muun stressin kruununa.

Kävelyllä olen taas päässyt käymään vaikka välillä polvi alkaa jomottamaan ja sitten pitääkin suunnata kotiin ja lepuuttaa kunnes kipu helpottaa. Tämä tuntuu oikein noidankehältä. Jos lepuutan polvea, iskias iskee ja jos liikun, mikä helpottaa selkää ja oloa muutenkin niin polvi ärtyy  :(  Pitäisi vaan lähteä vaikka sinne uimahalliin mutta jotenkin olen edelleen niin väsynyt jo iltapäivästä että illemmalla kun olisi mahdollisuus mennä, en yksinkertaisesti jaksa!

Loppuviikosta oli toinen fysioterapia käynti ja jaksoinpa lähteä ystävän kanssa oikein syömään ja elokuviin. Oli niin kivaa, pitää ehdottomasti jaksaa lähteä useamminkin. Katsottiin uusi Bridget Jones ja olihan se nyt hyvä ihan kuten edellisetkin  :)

Ei tämä arki nyt kuitenkaan mitään tuskaa ole, varsinkin aamuisin/aamupäivisin olen jo melkein oma itseni. Aamut on sitä aikaa kun mä yleensäkkin saan eniten aikaiseksi ja olen parhaimmillani. Nyt nokka kohti viikkoa 17!

♥ Nora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥