maanantai 6. heinäkuuta 2015

Etukäteis shoppailua

Koska mulla ei (tietenkään) oo mitään päällepantavaa  :D  kävin pikaseen tsekkaas ale myyntejä vaikka tarkotus olis kyllä shoppailla vasta sitten reissussa. Mutta miten voi edes lähteä reissuun jos ei ole mitään päällepantavaa? (mähän pyörin täälä alasti aina..hehhheh) 

Kävelin henkkamaukkaan sisään ja siinä se odotti mua, ainoa kappale ja vielä oikea koko ja vielä mun lempiväri ja maksoi vaan 10e! Sanoisin että kannattava pyörähdys  :D

Oon halunnutkin jonkun maksimekon viileämpiä päiviä varten. Mä käytän paljon mekkoja kesällä mutta yhtään maksia ei nyt ollut. 


Sori hei, mä en oo mikään mannekiini tai mitään sinneppäinkään mutta halusin jakaa tämän ilon uudesta mekosta  :D

Tämän kanssa sopii mun viimekesänä ostamat sandaalit, merkkiä en nyt millään muista mutta nämä kun laittaa jalkaan on aivan kuin astuisi pilven päälle! Niin mukavat että voi kävellä vaikka kuinka pitkälle ja nätit. Näissä on sen verran korkoa että tulee ryhdikäs olo.


Tämän korun sain Amilta viime jouluna. Se vielä kaulaan niin on viimeistelty olo.


Pinkkiä Babylipsiä huuliin ja menoks!


Näin!

8 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥