sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Veden voima

Vettä sataa kaatamalla. Ennen mua ei haitannut vesisade yhtään, nykyään vaan siks että lasten kanssa on vaikeampaa keksiä tekemistä kuin hyvällä säällä. Oikeastaan mä pidän vesisateesta, siitä ropinasta katolla ja tuoksusta ennen sadetta ja sateen jälkeen.

Maailman ihanimpia juttuja on kuuma kylpy ♥ Koska meillä ei ole isoa kylpyammetta kuuma suihku kelpaa. Jos on oikeen stressiä, ärtynyt, väsynyt jne. kuuman suihkun (yksin, ei lasten kanssa) jälkeen kaikki näyttä aina paremmalta.

 Mä rakastan merta. Sen liplatusta, jopa sitä hajua heinä-elokuussa mitä monet inhoo  :D  Järvi vesi on vaan väärän hajuista. Veneily,uiminen, erityisesti uiminen ja vedessä "lilluminen". Ei tartte olla edes lämmin, mä tykkään uida.

Niinhän se on että ilman vettä ei ole mitään. Koitetaan siis nauttia näistä sateisistakin päivistä ♥

Leppoisaa sunnuntaita!


6 kommenttia:

  1. Vesi on mullekkin semmonen rauhoittava elementti <3

    VastaaPoista
  2. Minäkin rakastan vettä! <3 Mutta muutama päivä sitten kun kuivasin leipiä, kahvipaketteja ja muita ruoka-aineksia keittiöpyyhkeellä taisin ehkä olla toista mieltä! Piti tietenkin sataa kaatamalla juuri kun kauppakasseja kannettiin sisälle. Hihii.. ;)

    VastaaPoista
  3. Minä en tiedä mitään niin rentouttavaa ja ihanampaa kuin sateen ropina kattoon! Onneks asumme kaksikerroksisessa talossa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥