lauantai 18. heinäkuuta 2015

Yllättävä vapaapäivä!

Mä oon yksin kotona, yksin! No on Touho mun kanssa  :D  Amilla oli hommia tänään ja aamulla anoppi soitti että voisko pojat tulla päiväksi leikkimään? Anna kun mä mietin..öö, joo! Joten, sitä omaa aikaa.

Kävin jo tekemässä kattavan kirppari kierroksen ja löysinkin Iivolle jouluksi ihanan tonttu-puvun (pakkohan semmonen on olla) ja myöskin Iivolle Didriksonin talvihaalarin. Oon jo ostanut Iivolle alesta aivan ihanan Minymon haalarin mutta se on varmasti alkutalvesta vielä iso ja muutenkin kun se syksy (talvi) on semmosta loska-rapakeliä niin saa se uusi haalari odottaa jos vaikka satais lunta. Harmi kun en ole säästänyt Akun tämän kokoisia haalareita mutta onneksi isompia olen säästänyt.

Nyt kahvia ja vähän lukemista, Rhett on saatu päätökseen ja nyt on meneillään Scarlett. Myöhemmin voisin käydä Touhon kanssa vähän kävelyllä ja vaikka hakea jotain herkkua samalla..

Hyvää lauantaita kaikille ♥

Terkuin:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥