sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Mitä jos..?

Ostin lottolapun. Meinasin sanoa että elämäni ensimmäisen mutta kun oikein mietin niin olen mä 9vuotiaana ostanut mumman kanssa mulle loton ja voitinkin 40markkaa eli ei nyt mitään ensikertalaisia olla  ;D 

Se oli semmonen hetken mielijohde, myyjä kysyi kiinnostaisko porukkalotto ja mä sanoin joo. Siinä kotiin kävellessäni laskeskelin että kuinka paljon se mun hypoteettinen voitto olisi ja mitä sillä sais. Vaikka päätin lopettaa jossittelun heti, hetken päästä huomasin kuvittelevani sitä hetkeä kun (niin, kun) mulle selviää että potti posahti. Pienen hetken tunsin jopa aitoa iloa mun lottovoitostani (joo kutsukaa valkotakit) ja ehkä hieman jopa herkistyin.. Päätin lopettaa haaveilun.

Pääsin kotiin ja avasin läppärin. Pitäähän mun tietää onko mun unelmakoti nyt just myynnissä kun mä voitan lotossa. Rantatontti, ulkorakennuksia, paljon tilaa, iso piha, jotain erikoista.. Vähän rupes jopa harmittamaan kun otin porukan, yksin se potti olis isompi..  :D

No, takaisin maanpinnalle. Onko muita lottovoitto haaveilijoita?

p.s en oo vielä tarkistanut mun lappua että jos ette yhtäkkiä enää ikinä kuule musta mitään, todennäköisesti olen liian kiireinen törsätessäni lottovoittoani..  ;D

10 kommenttia:

  1. Mä kans lottosin.. Jukka jo katsoi illalla ettei yhtään täysosumaa :) Mulla kans oli vähä perhosia vattas, kun laitoin loton.... En oo tarkistanut vielä.. Jännään iltaan, kun meen mökiltä kotiin ja tarkistan sit. Jännitystä elämään :D

    VastaaPoista
  2. Nyt sä spoilasit ettei yhtään täysosumaa :D noo, ehkä mä oon voittanut vähän vähemmän sit :)

    VastaaPoista
  3. Ihana sinä! Kyllähän hurjan rahasumman voittaminen käy aina joskus mielessä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joskus mielikuvitus laukkaa vähän liikaakin :D ps.ei voittoa :D

      Poista
  4. Hei tää on niin legendaarista :D kaikista järkyintä on jos itse oikeen rustaa ne VOITTOnumerot ja luottaa sokeesti omaan intuitioon :D
    Aina on kuiteski käynyt köpelösti ;)

    VastaaPoista
  5. Täytyy myöntää että pettymyksen aalto hulvahti yli kun myyjä sanoi "ei voittoa" ja edes katsomatta mun päälle heitti mun lapun roskiin..

    VastaaPoista
  6. Meilläpäin laitetaan lottoriviä vetämään yleensä silloin kun on sattunut jotain muuta onnekasta. Että jos epäonni kulkee aina kolmen ryppäissä, kai sama pätee myös onneen!? Hihii.. Haaveilu on ihanaa ;)

    VastaaPoista
  7. Mä lottoan. Perjantai- ja lauantailottoa. Ikinä en voita mitään, mutta teen niin kuitenkin säntillisesti joka viikko. Koska ei musta lottomiljonääriä tule, jos en mä sitä lottoa tee ;)

    Nooh, kai sitä vois huonompiakin tapoja olla. Vaikka tupakka ja alkoholi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, mäki aina haaveilen lottovoitosta mutta en lottoa :D pientä ristiriitaa, se on kyllä vaan laiskuutta tässä asiassa. Ami joskus laittaa lottoa, kai mä pääsen sit jaolle :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥