keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Veljeskuvat, yritys nro. 98


Oon yrittänyt pitkin kesää ottaa pojista semmoisia kuvia mitä vois sitten kehittää ja lähettää sukulaisille 1v ja 4v sekä veljeskuvina. Huoh, kaikki kuvat on tietysti söpöjä ja omalla tavallaan onnistuneita koska kuvissa on mun ihanat poitsut. Mutta että kuvaan saisi a. molemmat pojat, b. oikean valon, c. tarkkuutta.. ihan näin alkuun. Mun taidot ei taida riittää, plus mulla on edelleen vaan kauko objektiivi koska rikoin toisen  :(  Alan kallistua ammattikuvaajan varaamiseen  :D  Mutta kesääkään ei paljon ole jäljellä ja haluaisin kuvat ottaa ulkona. 

Tässä viimeisimmästä yrityksestä  :D

Toinen ihailee kukkia ja toinen juoksentelee ympäriinsä  :D




Tässä vaiheessa tuntui että nyt onnistaa, molemmat oli paikoillaan, lähellä toisiaan ja hymyili koska mulla oli Ami-iskä apulaisena naurattamassa. Kunnes...

...pojat oli sitä mieltä että nyt riittää  :D



Touhokin vilahtaa joka toisessa kuvassa, yleensä etualalla niin että muuten hyvän kuvan alareunassa on koiran korva  :D
No, vielä on kesää jäljellä. Luulen että viikonloppuna on viimeinen yritys, toivottavasti ei sada kaatamalla. Molemmista on kyllä jo hyviä kuvia kasassa että enköhän mä saa kuvat kaavittua kasaan. Miten ne parhaat kuvat tuleekin aina vahingossa kun on likaset vaatteet ja naama suklaassa tms.  :D

Kerkesin kaapata pojat kainaloon hetkeksi ♥


2 kommenttia:

  1. No kyllähän tässä nyt oli jo ihan hyvää matskua <3 niin ihanat pojat ja mamsukin sielä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥