maanantai 13. heinäkuuta 2015

Ihonhoidon ihmesieni...mikää?

Bongasin tämmöisen ihanan hämärän tuotteen kun piipahdin Ruohonjuuressa. Konjac sponge, 100% luonnollinen pesusieni ihonpuhdistukseen.Näitä oli pari vaihtoehtoa erilaisille ihotyypeille. Itse ostin Aloe-sienen kuivalle, herkälle ja allergiselle iholle.



" Aloe-sieni puhdistaa lian ja epäpuhtaudet samalla rauhoittaen ja kosteuttaen herkkää ja allergista ihoa. Valmistetaan Konjac-kasvin juuresta. Sienen ainutlaatuinen rakenne sopii kaikille ihotyypeille, myös vauvan iholle."

Mitä tämä lupaa?

-Puhdistaa meikin, lian ja talin iholta, syväpuhdistaa ihohuokoset.
-Kuorii kevyesti ihon kuollutta ihosolukkoa kirkastaen ihon väriä
-Kosteuttaa ja tasapainottaa luonnollisesti ihon ph:n
-Erinomainen herkälle iholle

Kuullostaa aika makeelta? Sientä piti kostuttaa 3-5minuuttia lämpimässä vedessä. Kostuttaa 5min? No mä liotin sitä, kai se sitä tarkoitti. Sillä sitten pyörivin liikkein puhdistin kasvot kauttaaltaan. Käytin tätä nyt aamulla ekan kerran joten meikkiä mulla ei ollut eli en osaa sanoa kuinka hyvin puhdistaa meikin. Se tuntui yllättävän mukavalta, semmoinen vähän limainen ja pehmeä, ei ainakaan yhtään karhea. Ja paras juttu, en tiedä millä muulla tuotteella olisi saanut yhtä pehmeän ja kirkkaan ihon! Nyt just oli semmonen oikeen nuutunut ja reissussa rähjääntynyt olo. Nukuttu monta yötä vähän huonosti ja syöty mitä sattuu (olo on kuin kinkeri-possulla..) ja se kyllä näkyi myös ihosta. Suosittelen kokeilemaan! Tämän pitäisi kestää päivittäisessä käytössä 1-3kk, täytyy vaan ripustaa ilmavasti kuivumaan ja huuhdella käytön jälkeen ettei homehdu..

Ostin myös uuden kasvosaippuan. Mulla on ollut Flow:n puolukka palasaippua jonka sain joululahjaksi ja se on siis kestänyt tähän saakka! Ihan semmonen perus käsisaippuan kokoinen. Se on sopinut mun iholle oikein hyvin mutta mulla on herkät silmät ja se välillä kirvelee pahastikkin jos pääsee silmään. Tämä riittoisuus on yksi syy miksi halusin nyt ostaa taas pala kasvosaippuan perus litkujen sijaan. Päädyin nyt kokeilemaan Madaran kasvosaippuaa herkälle iholle. En ole sitä vielä käyttänyt koska tuosta puolukka saippuasta riittää vielä ainakin pari viikkoa  :D

Olen jonkun verran kokeillut luonnonkosmetiikkaa/ ekologisia tuotteita mutta en halua ostaa mitään vain siksi että se on ekoa. Kuullostaa ehkä nyt vähän oudolta sanoa noin mutta mulla herkkä iho joka reagoi herkästi ja hiukset on kanssa hyvin hankalat, pitkät ja paksut helposti rasvoittuvat lasipintaiset jne.. Uuden hyvän ja edullisen tuotteen etsiminen on aina hankala prosessi (joo joo, oon tosissani) ja kun hyvän löydän en helposti vaihda. Oon pyrkinyt pikkuhiljaa vaihtamaan tuttuja hyviä tuotteita hyviin luonnonkosmetiikka tuotteisiin ja mm. nämä kasvojen pesutuotteet on tullut jäädäkseen. Joten, matkalla ollaan kohti ekologisempaa elämää  :D Nämä nyt mainitsemani tuotteet on muuten nimenomaan myös edullisia. Jokainen maksaa alle kympin ja riitoisuus on sitä luokkaa että aika monta perus marketin putsaria saa ostaa samassa ajassa.

ps. Olisin laittanut enemmän kuvia mutta nyt kaikki vastustaa.. Kamera on vissiin eilen tärähtänyt jotenkin eikä tarkenna eli en saa otettua kuvia. Koitin ottaa koneella kuvia mutta jotenkin en nyt saa niitäkään muokattua (rajattua, lisättyä tekstiä..) eli konekkin aukoo päätä mullle  :D  Toivottavasti Ami osaa auttaa kunhan tulee töistä. En kestä jos kamera on rikki :(

8 kommenttia:

  1. Kuulostaa jänskältä :) jotain tollasta vois itekkin koklata!

    VastaaPoista
  2. Koklaa ihmees, sopis varmaan sunkin herkälle hipiälle :D

    VastaaPoista
  3. Onpa mielenkiintoinen tuote! Olen näitä välillä pyöritellyt käsissä, mutten ole uskaltanut ostaa kun en ole tiennyt että toimiiko. Nyt kyllä pitää ehdottomasti hankkia tällainen! :)

    VastaaPoista
  4. Tilasin itse vastikään tismalleen saman Flowlta, ja olen tykännyt tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  5. Eikö aivan uskomatonta että tulos oli välitön, ja vielä luonnontuote. Tämmösistä pitää kertoa eikä pitää omana tietona :D

    VastaaPoista
  6. Minäkin hankin tällaisen muutama viikko sitten ja olen kyllä ollut tyytyväinen :)

    VastaaPoista
  7. Minäkin olen edelleen yhtä tyytyväinen, ihana tuote! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥