keskiviikko 4. marraskuuta 2015

"Poikasten kanssa" on nyt "Norudemu"!


Kuten otsikko kertoo, on blogi vaihtanut nyt nimeä. Poikasten kanssa on nyt vaihtunut nimeen Norudemu.  Halusin vaihtaa nimeä koska tuntui että poikasten kanssa nimenä viittasi ehkä liikaa siihen että kirjoittaisin enemmän nimenomaan lapsista. Toki kirjoitan myös lapsista ja perheestä ja elän tätä arkea mun poikasten kanssa, mutta en halua blogin nimen rajoittavan mun kirjoitus aiheita. Näin nyt sitten. Blogin sisältö ei muutu miksikään ja toivon että te kaikki lukijat löydätte uuteen osoitteeseen joka on siis tämä norudemu.blogspot.fi.



Tervetuloa!


14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Se on mun iskän mulle antama lempinimi, harvemmin sitä kukaan enää käyttää mutta se on yleensä mulla nimimerkkinä. Ajattelin, että kun se ei varsinaisesti tarkoita mitään niin ei myöskään rajoita tai määrittele mitenkään blogia :)

      Poista
  2. Todella hyvä veto vaihtaa nimeä sopivampaan :) Ja todella hauskan lempinimen olet isältäs saanut. Mun isä kutsuu mua Höntsöksi. En ihan heti ala vaihtamaan :D

    VastaaPoista
  3. Kiva ja mieleenpainuva uusi nimi blogillasi :)

    VastaaPoista
  4. Komppaan edellisiä, tosi hyvä vaihdos (ei edellisessäkään vikaa ollut), persoonallinen ja helposti sinuun yhdistettävä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jännitti kyllä etukäteen, nyt alkaa helpottaa :D

      Poista
  5. Onnea uudelle bloginimelle.. :D Ja mukana pysytään! Hihii..

    VastaaPoista
  6. Onnea uudesta nimestä ja ihana tarina nimen takana.♥

    VastaaPoista
  7. Tykkään tästä uudesta nimestä ♡
    Voi vitsut aloin miettimään noita meidän tyttöjen lempinimiä.. Helmi: Hemppa, Helmeri ja Henni: umppalumppa, papu, nenni, nöösi.. Noi Hennin lempparinimet on kieltämättä vähän erikosia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, hah :D rakkaalla lapsella on monta nimeä <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥