tiistai 17. marraskuuta 2015

Vinkki! Kahden päivän kampaus

Kuten oon kertonut, mä tykkään kun hiukset on laitettuna ees jotenki. Aina ei kuitenkaan tartte nähdä ihan hirveesti vaivaa että sais hiukset kivasti. Aiemmin oon postannut kolmen päivän kampauksesta ja nyt ois tarjolla kahden päivän, vaikka voishan tää kai kestää kolmannenki.. Tätä kampausta käytin paljon kun Aku oli vauva ja oon nyt löytänyt sen uudestaan. Parasta on että tämä(kin) on pipon/pyöräkypärän kestävä, ainakin ekana päivänä..vaikka mä kyllä tungen ponnaritkin pyöräkypärän sisälle.



Teen siis kapean ranskalaisen letin pään keskelle edestä taakse ja takaraivolle tultaessa jatkan tavallisella letillä. Näin pidän sitä ekana päivänä, sivu hiukset vapaana. 


Laitoin juuri pestyihin kuiviin hiuksiin kuivashampoota keskijakaukseen ja vähän sivuille. Näin mun liukkaisiin hiuksiin tulee vähän rakennetta ja letti pysyy paremmin eikä hiukset rasvoitu niin nopeasti. 


Tokana päivänä pesusta mun hiukset ei oo enää yhtä ilmavat ja pidän ne mieluusti kiinni. Hyvin tehty letti kuitenkin kestää yön yli. Toisena päivänä nostan hiukset korkealle ponnarille.


En meinannut muistaa ottaa toisen päivän kuvia joten nää on myöhään illalla otettu (huomaa tyylikäs aamutakki). Kerkesin jo vähän nyhjätä sohvallakin ja silti letti on vielä edustuskunnossa.


Tää viimeinen kuva on muutaman viikon takaa, sama kampaus.


Nuin vain säästyy aikaa  :)

Onko teillä nopeita, helppoja luotto kampauksia? Vai onko hiustenlaitto yleensäkkään tärkeetä?





10 kommenttia:

  1. Hiinot hiusket <3 :) Mulla on nyt vakkarina ollut "pikkumyy" joko vaan etuhiuksista tai sit koko kuontalo nutturalle :) ja just niillä "invisebobble" pampuloilla tehtynä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii <3 no nuo sun luottikset kyllä sopii sulle tosi hyvin :)

      Poista
  2. Kiitos taas vinkistä. Itse kanssa tykkään, että hiukset olisi jotenkuten asiallisesti eikä vain auki joten normaalisti tulee pidettyä ihan vain sitä perus ponnaria tai nutturaa. Tämä toisi kivaa vaihtelua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä :D mä tykkään kun on joku juju hiuksissa vaikka kyllä mä joskus sillä perus ponnarillakin meen :)

      Poista
  3. Kivan näköinen, tyylikäs kampaus. Minäkin tykkään, jos on jotain jujua hiuksissa. Olen arkena tosi laiska laittamaan hiuksia mitenkään, joten perusponnaria vaan kehiin. Voisi kyllä hieman enemmän panostaa :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kun vaan osaa perus ranskalaisen letin niin voi kehitellä melkein mitä vaan, mä en mitään erikoisempia letitys tapoja edes osaa vaikka haluaisin kyllä opetella. Mä niin kärsin kun ei oo kotona ketään kenen päällä testailla ;D

      Poista
  4. Ihana lettikampaus! <3 Minulla ei siis voi olla pitkä tukka. Siinä käy muuten niin, että pidän sen aina kiinni perus-ponnarilla. Siksi minulla on nyt juuri sen pituinen polkka, ettei sitä saa kiinni. Laitan (föönaan, taivuttelen) hiukseni joka päivä, eli voisi kai sitten sanoa että tukan laittaminen on minulle tärkeää. Hihii.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli kans joskus muinoin kausi kun pidin vaan ponnaria arkena ja koitinkin lyhyempää mallia mutta kyllä pitkä tukka sitten voitti ja innostuin uudelleen hiustenlaitosta :)

      Poista
  5. Ihana kampaus. :)
    Mulla monesti hiukset ylhäällä ponnarilla ja siitä sitten letille. Varsinkin nyt kun niitä irtoo taas todella paljon raskauden jälkeen. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥