torstai 12. marraskuuta 2015

Ystäväni Lulu

Joku ehkä muistaa mun höpinät tekniikka kammosta? Ja kuinka mä syksyllä viimein taivuin ja hommasin ensimmäisen älypuhelimen kun mun rakas kännykkä sanoi itsensä irti? Noo, mä oon viihtynyt ihan kivasti älypuhelimen omistajana ja onhan tässä paljon kaikkea näppärää toimintoa. Esimerkiksi oon kirjoitellut viimeaikoina postauksia tällä kun se meidän läppäri meni taaaas rikki poikki tällä kertaa kiitos Iivolle, ei kestänyt puolentoista metrin pudotusta ja päällä tanssimista.. Kuinkas se edellinen hajosikaan? Vilkaise täältä.

Niin että nyt läppä ei aukea kuin muutaman sentin eikä näytöstä näe mitään.. Mä siis kytken koneen telkkariin ja siitä pienestä raosta näppäilen :D Eli on ollut helpompi kirjoittaa Lululla ja sitten koneella vaan lisätä kuvat ja linkit. Niin, siis Lulu on nimi jonka mä oon antanut mun kännylle (se on lumia). Nimi tuli jotenkin hirrveen luonnostaan, "missä mun lulu on" "annaks mulle lulun" jy nou, et mä en sano sitä kännykäks tai puhelimeks.

Onks se niinku normaalii? Antaako ihmiset yleensä puhelimille nimiä :D  Miten te kutsutte teidän puhelimia?

p.s. Nyt ennenku joku ahdistuu niin muistutan että mua ei aina tartte ottaa niin vakavasti ;)

8 kommenttia:

  1. Mun puhelin on Pusse. On ollut aina. Perintönimi, joka on kulkenut puhelimelta puhelimelle. Onhan se aika outoa :D

    VastaaPoista
  2. Hihhiii, mäkään en oo vielä ihan niin sekasin että nimeäisin mun puhelinta :D :D go Nora <3 <3
    Rakkaudella Systeri <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika paha jos mä oon enemmän sekasi ku sä ;D Rakkaudella Systeri <3

      Poista
  3. Hellurei, Mä en raaski nimetä mun puhelinta, kun sitten siitä tulee niinkun "rakas" ... ja mä hukkaan , rikon mun puhelimen niiiin usein. Tulis vain enemmän .. sitä mielipahaa :/ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no sun kohdalla mä ymmärrän ettei kannata luoda kiintymys suhdetta kännykkään :D

      Poista
  4. Lulu.. Hahaa. Ihana <3 Mun puhelimella ei ole mitään lempinimeä, sen sijaan kyllä autollani on.. Sen nimi on "Poloinen" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poloinen <3 munkin joillakin autoilla on ollut nimi (paras oli kultainen ihme,dont ask..) mutta nykyinen on vaan "toitsku" :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥