torstai 17. joulukuuta 2015

Mun tämän hetken lempparit ihonhoidossa



Mä oon vähä semmonen että metsästän jatkuvasti jotain parempaa tuotetta kasvoille, hiuksille jne. Jos joku toimii nyt, ei se välttämättä enää hetken päästä sovi ollenkaan. On toki joitakin tuotteita jotka vuodesta toiseen vaan on niin hyviä mutta vuodenajan vaihtelut, ikääntyminen (ai kauhee mut kaikki me ikäännytään nuoret ja vanhat!) ja varmasti elintavat aiheuttaa sen että niitä "the" tuotteita pitää vaihdella.

Keskitytään nyt kasvojen ihoon. Yleensä talvisin mä kärsin pintakuivasta ihosta eikä tee poikkeusta tämäkään talvi vaikka kylmää nyt ei juurikaan ole ollut. Sen lisäksi että kasvojen iho hilseilee helposti on mulla tietysti rasvoittuva T-alue, kuinkas muutenkaan. Syksyllä mä metsästin täydellistä bb-voidetta mutta luovutin muutaman kokeilun jälkeen kun aina joko naama kiilsi kauttaaltaan tai oli ihan kireä kuivuudesta. Päädyin sitten meikkaamaan mun luotto Lumenen meikkipuuterilla ja unohdin bb-voiteet. Hei muutes, mun muita luottotuotteita löydät tämän linkin takaa. 

Päivävoiteena olenkin käyttänyt ihan vaan kookosöljyä nyt pidemmän aikaa. Mulle se sopii, kosteuttaa, rauhoittaa ja imeytyykin hyvin. Pesen kasvot aamuisin vain vedellä tai vedellä ja konjac sienellä ja iltaisin Madaran palakasvosaippualla. Hyvin pystyy meikata kun on kookosöljy imeytynyt, ei jää ollenkaan öljyiseksi tai tahmaiseksi iho.


Kuva netistä



Käytän kuuriluontoisesti iltaisin Dermosilin Primo kasvoöljyä (siitä ja vähän muustakin löytyy hehkutusta täältä) mutta nyt on ollut niin kuiva iho että lisäksi tarvitsen jotain Super kosteuttavaa. Tämä seuraava onkin ihan uusi tuttavuus enkä olisi uskonut että toimii näin hyvin! Sattumalta näin tämän hyllyssä. Jotain merkin kuorintavoiteita olen käyttänyt ennenkin mutta jotenkin tuntus että ei näin edullisella voi saada hyvä naamiota. Ostin kuitenkin ja siis tämä on aivan mahtava. Freeman honeydew and chamomile sleeping mask. Ensin kun laitoin tätä tuntui että se vain katosi, siis mun naama imaisi koko kerroksen sekunnissa :D Oonkin laittanut tätä pari kolmekin kerrosta ja aamulla on niin pehmeä ja levännyt iho. Kannattaa kokeilla. Putkilo on aika iso ja hinta hyvin pieni joten ei haittaa jos vähän läträä dekolteelle ja jopa kainaloihin! Hei tarviihan nekin vähän kaunistusta ;)

Kuva netisä

Kookosöljyä käytän vartalolla mutta mulla on myös aina pönttö Dermosilin E-vitamiini vartalovoidetta. Se imeytyy nopeasti, kosteuttaa hyvin ja on todella riittoisaa. Tässäkin on iso koko ja pieni hinta.


Kuva netistä

Vaikka mulla onkin jatkuvasti "haku päällä" hyvien tuotteiden suhteen, harvoin mä ostan mitään kallista. Ottaisi sitten niin päähän jos se olisikaan hyvä ja näköjään toimivia tuotteita löytää edullisestikkin.

Onko teillä jotain uutta tai vanhaa lemppari tuotetta?



6 kommenttia:

  1. Minunkin pitäisi ottaa testiin tuo kookosöljy! Meillä ollaan siis niin Nivea-kansaa, että melkein hävettää. Hahaa.. Sitä käytän ihan kaikkeen, meikinpoistosta rasvaamiseen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nivea on kyllä semmonen perus tuttu ja turvallinen. Kokeile hei ihmeessä kookosöljyä, ei siinä korkeelta putoo, paistelet sitten kanat sillä jos ei tunnu iholla hyvältä :D

      Poista
  2. Minä vaihtelen aika paljon tuotteita, oikeastaan vain lumenen meikkipuuteri on ollut sellainen pitkän ajan arkituote. Frantsilan kehäkukkavoide on toinen lemppari.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Lumenen meikkipuuteri on kyllä huippu :) Oikeen harmittaa kun joskus erehtyy ostamaan jotain muuta mikä kuullostaa muka paremmalta :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥