lauantai 26. joulukuuta 2015

Joulun kuulumisia

Selvittiin aatosta ilman stressiä, jee.. Aku oli jo kahdelta yöllä sitä mieltä että voitais nousta mutta onneksi nukahti uudelleen. Aatto aamu aloitettiin avaamalla yhdet paketit jotka tonttu oli yöllä tuonut kuusen alle, voi sitä Osku-tonttua ;)  Pojat sai Ryhmä- hau koirat ajoneuvoineen, ne olikin "pää-lahjat" meiltä vanhemmilta. Voi niitä ilmeitä kun huomasivat mitä paketeista löytyy, Iivokin sanoi heti "hau" ja "olle" eli Rolle, mikä siis oli sen koiran nimi minkä Iivo sai. Aku sai Vainu-koiran, näillä on kuulkaas leikitty!



Aattona meille tuli mun äiti ja mun sisarukset perheineen syömään ja joulupukkikin kävi. Täytyy sanoa että pukki oli aivan huippu! On tullut nimittäin nähtyä jos jonkunlaista hiihtäjää. Lapset sai aivan mahtavia lahjoja eikä yhtään liikaa tai turhaa mun mielestä, kaikki oli ajatuksella hankittuja, kiitos siitä kaikille asianomaisille ♥ Eniten Aku taisi kuitenkin innostua kun  avasi paketin missä oli Minions suihkusaippua ja pesusieni, niitä Aku oli toivonut, hassu pieni. Meillä löytyy joka vuosi paketista myös uusi hieno hammasharja ja tahna ja niistä ollaan aivan yhtä onnellisia kuin leluistakin. Voi kun tuo ilo sälyisi noin aitona ♥



Joulupäivä vietettiin Amin vanhempien luona hyvän ruuan ja seuran merkeissä, tietysti kuusen alta löytyi myös muutama pakettikin. Siinähän sitä puuhaa taas riitti, serkkujen kanssa leikkiessä ja uusia leluja ihmetellessä. Pojat sai aika paljon uusia osia puiseen junarataan, jess, niistä mäkin tykkään :D  Rakennettiinkin tänään aamulla jätti junarata, niin kivaa kun Iivokin jo osaa mennä junilla eikä riko rataa tahallaan.

Mä sain paljon kivoja lahjoja, oon vissiin ollut toosi kiltti. Sain muun muassa vihdoin ja viimein vuosien odotuksen jälkeen ihan järkyn ihana jumpsuitin! Pyysin 4v sitten joululahjaksi jumpsuittia, siis ihan hima-hiihtely vaatteeksi. Silloin ne oli kaupoista loppu ja sainkin Amilta lahjakortin mutta ostin silloin sitten jotain muuta. Nyt sain mun äitiltä tälläsen super pehmosen fleese "potkarin" missä on kuulkaas oikeen lumihiutaleita ja kaikkee ♥ Mä en pidä kotona enää ikinä mitään muuta.


Laitan vielä kuvat mun joulu-aaton hiustyylistä. Näin joku aika sitten instassa kun kaveri laittoi kuvan missä hänen hiukset oli kutakuinkin näin. Päätin heti että tätä pitää testata ja kun aattona oli vielä aikaa ennen vieraiden tuloa niin päätin alkaa väkertää. Luonnollisesti en googlannut mitään ohjeita vaan ryhdyin suoraan hommiin. Muka onnistui ekalla kerralla! Olin ihan varma että saan päätyä lopulta johonkin hätä-ponnariin  :D Kuvat on otettu illalla, silleen semisti rähjääntyneenä..


Kattoo jos saan joskus tehtyä tämän uudestaan niin voin ottaa vaiheista kuvia ja laittaa tänne myös.


Nyt jatkuu joululoman vietto tässä huushollissa, ja mun postus "taukokin" jatkuu ;)





12 kommenttia:

  1. Ihana kampaus, niinkun olisit oikein menossa juhliin :) Toi "potkupuku" oli sit hyvä idea :) Kun näin esitteessä noita jumpsuitteja , niin ajattelin että pakko ostaa mun tytöille vielä yhdet Potkarit <3 :)

    VastaaPoista
  2. Ihana kampaus taas! Hitto jos asuttais lähempänä niin saisit aina laitella mun hiukia :DD Mä oon ihan rähmäkäpälä noiden hiusten kanssa.. Ja toi potkupuku on ihan ylimukavan näkönen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 No "vähä" lähempänä jos asuttaisiin niin todellaki laittaisin sun hiuksia :D Mä oon aina "uhria" vailla ;)

      Poista
  3. Kuulostaa ihanalta joululta.♥ Ja ompas kiva kampaus taas kerran, kiva kun laitat niitä tänne. Täältä saa kivoja vinkkejä hiusten laittoon, vielä kun kerkeis toteuttamaan niitä. :D

    VastaaPoista
  4. Hienoa, että teillä on ollut kiva ja onnistunut joulu! <3 Ja tunnistan niin tuon keskellä yöllä heräämisen. Meillä ei herätty ihan keskellä yötä, mutta aivan liian aikaisin yksi pikkuinen tonttulakkinen tyyppi oli aattona pomppimassa meidän sängyssä! Hahaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eeii :D Semmoisia ne yli innokkaat pikku-tontut on <3

      Poista
  5. Teillä on ollut ihana joulu! Kampaus on niin kaunis, minäkin intouduin joulunpyhinä kokeilemaan aiempia vinkkejäsi, kiitoksia siis niistä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥