perjantai 4. joulukuuta 2015

Vinkki! Kahden päivän kampaus vol.2

Tämä(kään) kampaus ei mitenkään ihmeellinen ole mutta pienellä vaivalla saa itselleen laitetumman fiiliksen jos siis sellaista kaipaa. Mulle sanotaan silloin tällöin että "voi kun sulla on taas nätisti hiukset" "voi sä oot taas nähnyt vaivaa" jne. Tietysti oon mielissäni jos joku kehuu, tykkään kun hiukset on nätisti, mutta vaivaa en juurikaan niiden eteen nää. Tai kai se on suhteellista. En voisi kuvitellakkaan (ehkä semmonen päivä vielä koittaa ja silmät aukeaa uudella tapaa) että en viitsisi/kerkeisi pestä tai harjata hiuksia. En siis tuomitse tai mollaa ketään muuta, tää nyt vaan on mulle ehkä jopa lapsellisen tärkee juttu  ;D

En siis oo mikään lettimestari enkä osaakkaan kuin pari-kolme erilaista letitys tyyliä ja oikeastaan aina teenkin ranskalaista lettiä. Sen kun oppii itselleen tekemään niin pääsee jo helpolla. 

Tää on mun yks vakkari kampaus jo piitkän ajan takaa. Tommonen puolipää letti, onko tolla joku nimi? Puhtaisiin hiuksiin laitoin taas niinku aina keskijakaukseen ja ohimoilta sivuille kuivashampoota, hiuksista tulee ilmavammat ja pysyy kauemmin puhtaan näköisinä. Hiukset voi jättää muuten auki mutta mä tykkään laittaa vielä pampulalle tai vaikka pinneillä kiinni takaa. Mulla on tuola takana hiuksissa pyörre mikä vaivaa mua aina hirveesti jos hiukset on auki.






Sit tulee tää tokan päivän ongelma kun mun hiukset jo lätistyy kuivashampoosta huolimatta mutta letti on edelleen kuosissa. Sit vaan tukka korkeelle ponnarille ja on taas pirtee lookki  ;D






Tadaa! Kurkkaa täältä mun muut lettivinkit :) 

Iihhanaa viikonloppua kaikille ♥

8 kommenttia:

  1. Todella hyvännäköinen kampaus! Kokeiluun menee :)

    VastaaPoista
  2. Pitäisi opetella tekemään lettejä, en osaa yhtään.. Sinulle on muuten pieni haaste blogissani, käy kurkkaamassa!

    VastaaPoista
  3. Oon niin kade sulle.. Sulla on ihanan pitkä tukka! <3 Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. It is such an amazing post, dear! Have a nice weekend:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥