sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Iivon ensimmäinen hiustenleikkaus ♥

Kirjoitin kesällä mun kotiparturointi puuhista. Mä siis leikkaan Akun hiukset ja nyt Iivonkin. Joku on voinut huomatakin kuvista että Iivon liehuletti on lyhentynyt muutaman sentin. Se kävi yllättävän helposti! Asetin Iivon telkkarin eteen syöttötuoliin istumaan ja laitoin Ryhmä haun päälle, se on muutes aika pop nyt. Sitten vaan nips naps. Pikku pätkä kerrallaan. Ensin oli tarkoitus leikata vaan etuhiuksia ja niitä oonkin ennnenkin napsaissut pikkusen mutta kun vahingossa napsaisin liikaa korvan päältä ei auttanut kuin jatkaa takahiuksiin asti. Sitten tuli tietty tää.. "nää hiukset on ollut mun kohdussa.." Iivolla oli siis hiuksia syntyessään eikä ne lähteneet missään vaiheessa. Pimeetä mä tiedän :D Äiteillä on oikeus tämmöseen. No joo, tässä siis ennen ja jälkeen kuvia.


Iivo yrittää väistellä kameraa että näkis telkkarin paremmin :D




Oli pakko kokeilla pampulaakin viimeisen kerran..



Olin odotellut että Iivon hiukset alkaisi kihartua kuten Akun hiukset aikanaan, ne oli oikein korkkiruuvit. Mutta koska Iivon hiukset eivät varsinaisesti olleet kiharalla kuin kosteina, näytti hiukset lähinnä epäsiisteiltä pitkinä. Ja kyllä nyt on niin reipas ja iso poika kun on siisti tukka ♥







Nuin vain kunnialla selvittiin vaikka olin varma ettei onnistu koko hiusten leikkaus :)

Kääk, joulu on ihan pian! Tämä viikonloppu onkin mennyt jouluruokia valmistellen, joulupöytään ja lahjoiksi. Tänään aion mennä vielä nauttimaan hyvässä seurassa kauneimmista joululauluista.

Rauhaisaa joulun odotusta ♥

12 kommenttia:

  1. Siisti lopputulos tuli ja oikein suloinen Iivo :) ♡

    VastaaPoista
  2. Voi eeeii.. hän kasvoi silmissä noin puoli vuotta kerralla! Ihanan reipas mies <3

    VastaaPoista
  3. Ihana Iivo <3 Ja niin hienot huisket :D

    VastaaPoista
  4. Voi toista, on niin suloinen molemmissa hiustyyleissä ❤ .

    VastaaPoista
  5. Hihi, niin tutunnäköiset kuvat! Mä just tällä viikolla leikkasin meidän 1,5-vuotiaan hiukset ja sekä lähtötilanne että lopputulos on väriä myöten prikuulleen samat! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥