torstai 31. joulukuuta 2015

Blogivuosi 2015

Mun blogihan on  vasta lapsenkengissä. Julkaisin ensimmäisen postauksen tämän vuoden maaliskuun lopulla eli vielä on matkaa ennen kuin vuosi tulee täyteen. Nyt on kuitenkin uudenvuoden aatto ja aika muistelle mennyttä vuotta. Teen listan luetuimmista postauksista ja kerron mitkä oli mulle niitä tärkeimpiä kirjoituksia.

Eniten katseluita on kerännyt Vinkki! Kahden päivän kampaus. Tästä kampauksesta mäkin tykkään ja kuvat on onnistuneita.

Toiseksi eniten katseluita keräsi juuri ennen joulua julkaistu Helppo, muhkea lettinuttura.

Kolmanneksi eniten Paras kanakeitto. Ruoka postauksia olisi kiva tehdä enemmänkin mutta en yleensä kerkeä ottamaan kuvia siinä työn touhussa  :D

Neljänneksi luetuin oli kertomus meidän Iivon tihutöistä eli Kuka väittikään ettei lapset tuu kalliiksi...

Viidenneksi eniten lukuja keräsi Vinkki, kolmen päivän kampaus. Tästä mä innostuinkin tekemään lisää kampaus postauksia, harmittaa vaan kuvat on tässä niin huonot :(  Mulla oli silloin se tuskanen pari viikkoa ilman kameraa.

Nämä oli siis top 5. Mulle tärkeimpiä on ollut mm. juuri ja juuri listalta jäänyt Kun tuntuu että järki lähtee  missä mä kerron ahdistuksesta. Älä herätä mua unesta  kertoo äiti kuplasta havahtumisesta. Seurapiirihai vai ujopiimä  käsittelee mun omaa ujoutta ja sitä kuinka mä olen iloinen että mun pojat on niin avoimia ♥ Sana "kiusaaja" käsittelee lasten välisiä erimielisyyksiä ja sitä kuinka me voidaan leimata ihminen olemaan jotain vain sanomalla niin. Nämä tekstit on mulle tärkeitä varmaan juuri siksi että niissä on mun omia ajatuksia ja mielipiteitä, oon uskaltanut jakaa itsestäni jotain.


Hyvää uutta vuotta, katsotaan mitä ensi vuosi tuo tullessaan.. toivottavasti kaikkea ihanaa ♥

T: Nora

14 kommenttia:

  1. Niin ihania postauksia <3 Varsinkin tuo Älä herätä mua unesta on oikeen puhutteleva, ja hienosti oivallettu :)

    VastaaPoista
  2. Nuo erilaiset tee-se-itse postaukset ovat varmaan suosituimpia myös siksi, että niiden pariin eksyy helposti tuntematonkin lukija googlella. Pitäisi ehkä itsekin kasata niitä luetuimpia ja omia lemppareita :)

    Hyvää uutta vuotta! <3

    VastaaPoista
  3. Minusta mielenkiintoisimmat jutut ovat ne missä bloggaaja jakaa itsestään jotain henkilökohtaista: mielipiteitä, tunteita jne. Esimerkiksi minusta tuo sinun kirjoitus ahdistuksesta oli todella rohkea!!<3<3<3 Ihanaa, energistä ja super-hyvää uutta vuotta teille :D

    VastaaPoista
  4. Olipas kiva lukea noita muutamia postauksia, mitä en ollut vielä ehtinyt lukea. Älä herätä mua unesta oli tosi hyvä. Minusta on mielenkiintoista lukea juuri noita sinun omia viisaita ajatuksia, sinulla on todella suuri sydän <3! Oikein hyvää ja onnekasta uutta vuotta sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kiitos <3 Sun sanat lämmittää mun sydäntä pitkään, kaikkea hyvää teille myös <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥