maanantai 4. tammikuuta 2016

Insta-viikko

Elikkäs, uutena juttuna mulla on tarkoitus tehdä kerran viikossa "Insta-viikko" postaus. Instassa olevat kuvat on kännykällä otettuja kuvia keskeltä arkea, blogissa olevat kuvat taas on harkitumpia ja kunnon kameralla otettuja. Tämä on nyt mun toinen Insta-viikko postaus, katso ensimmäinen täältä. Tässä tulee viime viikon puuhia poimittuna mun instagramista.


Viikko alkoi mukavasti kun käytiin Swingeling sisäleikkipuistossa, pojat sai liput joulupukilta. Loppukesästä kun käytiin viimeksi hop lopissa, oli Iivo vielä aika holtiton. Se on niin nopea ja peloton että silloin oli aika raskasta yrittää pysyä perässä. Nyt on taidot karttuneet sen verran että oli pikkusen iisimpää, vauhtia ja vaarallisia tilanteita kylläkin ;D Pitää mennä pian uudestaan!


Kirpsakan tuulisessa säässä "omassa puistossa". Hrr, tuuli menee kyllä täälä rannikolla luihin ja ytimiin..


Lenkillä Iivon ja Touhon kanssa. Ihanaa kun Iivo vaan nukahtaa päikkäreille saman tien kun laittaa vaunuihin, ei ole paljon tätä poikaa tarvinnut nukutella. Rakas "pupunen" kainalossa ♥


Poikien nukahdettua uuden vuoden aattona kilisteltiin oikein kuohuviinillä, toki mä olin nukkumassa jo heti kymmenen jälkeen mutta silti :D


Uudenvuoden päivän illalla käytiin abc huoltoasemalla jädellä ja leikkipaikassa riehumassa, taisi olla monella muullakin sama ajatus kun kavereita riitti :D



Lauantaina päästiin pitkästä aikaa juhlimaan häitä ♥ On kuulkaas monta vuotta kun oon viimeksi ollut häissä. Mun juhlalookista tulee kyllä erillinen asu postaus kunhan kerkiän.



Tältä näyttää tällä kertaa meidän viime viikko. Jos et vielä seuraa mua instassa niin käyppä lisäämässä, norudemu. Olisi kiva itsekkin löytää lisää seurattavia mutta oon jotenkin huono löytämään :D

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille  ♥

10 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia, etenkin tuo pupusen kanssa nukkumiskuva on hellyyttävä ❤️ Mukavaa viikkoa siullekin!

    VastaaPoista
  2. Nää kooste-postaukset on aina kivoja! :D Mä en oikein ole päättänyt mitä tekisin instan suhteen. Olen siellä henk.koht. nimellä, mutten bloggaajanimellä.. Ootko itse kummallakin erikseen vai vaan yksi Instatili?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vaan yksi tili.Mulla on kuvien suhteen sama "politiikka" blogissa, instassa ja facessakin niin päätin että tämä yksi nimimerkki ajaa niin henk.koht. kuin bloginkin "asiaa" :)

      Poista
  3. Minäkin tykkään näistä sinun koosteista. Vaikka instassa ne jo näkeekin, niin on mukavaa katsella näin vielä uudestaan :).

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥