tiistai 19. tammikuuta 2016

Insta-viikko

Muutama viikko sitten päätin kokeilla tehdä kerran viikossa tälläisen insta-viikko postauksen. Instassa näkyvät kuvat on kännykkä kuvia arjen keskeltä kun taas normaalisti blogissa näkyvät kuvat on harkitumpia ja järkkärillä otettuja. Tässä tulee meidän viime viikon puuhailuja instagram kuvina. (Aiemmat insta-viikko postaukset löydät täältä, klik!)

Maanantai aamuna tämä äiti teki sen virheen että kuvittelin meidän menevän iloisesti pulkalla ja rattikelkalla lähipuistoon. Onneksi puistoon ei todellakaan ole pitkästi matkaa sillä Iivo päätti hypätä kyydistä muutaman metrin välein. Ovela pikku-tyyppi, pysyi nätisti kyydissä sen aikaa että päästiin niin pitkälle etten viitsinyt enää kääntyä hakemaan rattaita. Iivohan on melko sisukas kaveri ja jaksaisi hyvin kävellä tuonkin matkan mutta kun naapuri taloyhtiön roskakatos on paljon houkuttelevampi kuin puistoreissu.. jup, me kuljetaan kärryillä.


Tiistaina herkuteltiin lihapullilla ja muusilla..


... ja illalla satoi sen verran lunta että Aku teki lumienkeleitä ♥


Keskiviikkona kävin siskoon kanssa ensimmäisä kertaa valokuvaus kurssilla. Kyllä alkuun oli epätoivonen olo, kaikki mitä olin luullut tietäväni unohtui, mutta onneksi sain juonesta kiinni ja oon kerinnyt vähän harjoitellakkin seuraavaa kertaa varten!


Torstaina lunta tuli oikein urakalla. Aamu aloitettiin terveellisellä hedelmä aamiaisella..


... Vietiin Iivon kanssa Aku kerhoon ja kotiin lumihommiin. Onneksi lumi oli höyhenen kevyttä niin jaksoi lykkiä vaikka sitä olikin ihan älyttömän paljon. Sai illalla vielä tehdä uudestaan saman homman! Mutta onneksi mun ei tarvinnut yksin lykkiä ;D


Perjantaina illalla iski pizzan himo! Että tulikin herkullista, kanaa, paprikaa ja sipulia. Namiii... Ai niin, ja hitokseen valkosipulia.


Lauantai aamuna Ami ja Aku lähti kelkalla saareen pilkille ja saunomaan. Iivon kanssa suunnattiin pulkkamäkeen. Saapi nähdä mennäänkö Iivon kanssa nyt talvella käymään mökillä vai odotellaanko kevääseen..


Sunnuntaina oli taas yksi ihanan aikainen herätys ja oltiinkin Iivon kanssa niin aikaisin ulkona että oli aivan hipihiljaista :D



Tältä näytti meidän viime viikko instassa. Onkin pitänyt kysyä teiltä että onko jotain juttu toiveita? Juttua mulla piisaa, mutta mielellään kirjoittaisin jos on jotain erityistoiveita. Haluaisitko tietää jotain mistä en ole kirjoittanut? Tai mun mielipiteen jostain aiheesta? Tai kertoisinko lisää jostain mistä olen jo aiemmin kertonut? Kerro mulle, niin katsotaan olisko toive toteutettavissa  :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ♥

8 kommenttia:

  1. Mukavia hetkiä :) Mä oon huomannut uuden älypuhelimen myötä jättäväni ison kameran paljon helpommin sisälle. Joskus se harmittaa, mutta eipähän jää mikään huippuhetki ikuistamatta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helposti tulee räpsittyä kännyllä arkisia kuvia ja sitten kunnon kameralla vähän suunnitellummin :)

      Poista
  2. Paljon lumisia puuhia! :D Ihanaa..! Ja mä oon vieläkin kade tuosta valokuvauskurssista! <3

    VastaaPoista
  3. Mulla vilisi pää ISO-lukuja, valotusarvoja, suljinaikoja ja aukkoja oman järkkärikamerakurssin jälkeen :D Mutta oon kyllä huomannut hifisteleväni kameralla enemmän, että oli siitä jotain hyötyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä vilisi unissakin kaikenmoista :D

      Poista
  4. Teillä on kyllä aikainen herääjä, meillä samanmoinen. Se tuntuu joskus niin uuvuttavalta herätä 5-6 välillä, kun ei itse malta ajoissa mennä nukkumaan. Kiva viikko teillä takana kuvien perusteella. Yritin miettiä, mistä haluaisin lukea, mutta en minä oikein mitään keksinyt :D. Luen joka tapauksessa kaikki juttusi, niin on jotenkin hankala miettiä, mistä erityisesti haluaisin kuulla lisää. Kaikki menee :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhii :D No kiva että kelpaa ♥ Joo välillä kyllä tihkasee herätä, niinku tänään 4.45... Mutta kyllä tämä tästä ajan kanssa :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥