sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Mä en ainakaan lupaa mitään!

Nyt on ihan parasta aikaa luvata vaikka ja mitä. On sokeritonta, rasvatonta, tipatonta ja ja ja... Arvatkaapa mitä? Mä en lupaa mitään! Mä aion syödä illalla lakua ja laittaa leivälle kerrrmajuustoa ♥ Mä aion myös juoda perjantaina saunakaljan, repikää siitä.

No okei, sehän on hienoa että eletään terveellisesti ja halutaan parantaa elintapoja. Mä oon vaan vähän semmonen että kohtuudella kaikkea. Mun on tosi vaikea kieltää itseltäni totaalisesti mitään ja se olikin nuorempana mun kompastuskivi. Yritin ja yritin, pidin itteeni nälässä koko viikon ja sitten viikonloppuna oksat pois. Siinä ruokakrapulassa meni helposti monta päivää niin että oli huono ja epämukava olo. Nyt jouluna sen taas huomasi kun söi raskaita aterioita, mun vatsaa väänsi monta päivää aivan niin kuin olisi ollut synnyttämään lähdössä, oikeesti, ihan hirveetä.

Onneksi vuosia sitten löysin balanssin elämään. Mulla on terveellinen ja puhdas ruokavalio, siis niitä mun iltalakuja lukuunottamatta  ;D Liikunta on luonnollinen osa arkea ja mä voin oikeesti hyvin. Jos mä nyt ryhtyisin kiusaamaan itseäni jollain dieetillä, lopputulos olisi kapina mättö, litra jäätelöä ja rullakebab..vähintään.. Ajatus siitä että mä en saa, mulle tulee heti nälkä.

Joten, en lupaa sokeritonta tai tipatonta tai rasvatonta tammikuuta. Sen sijaan mulla kyllä on suunnitelmia uudelle vuodelle, ensimmäisenä niistä on ensi viikolla alkava valokuvauskurssi ♥ Jee, siitä tulee niin kivaa :)



Onko teillä tapana tehdä uuden vuoden lupauksia? Entä pitääkö ne?


10 kommenttia:

  1. Tein pieniä lupauksia. :) Sellaisia joiden voin kuvitella toteutuvan.
    Oi valokuvauskurssi kuulostaa niin hyvältä, sinne mäkin haluun. Harmi vaan että ne järjestetään niin kaukana.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotan kyllä innolla sitä kurssia :) jos vaikka oppisi käyttämään kameraa kunnolla ;D

      Poista
  2. Hyvä sinä! Ei pidä luvata mitään jos tietää ettei se kuitenkaan pidä! :D Minulla on ollut tapana tehdä lupauksia, mutta tänä vuonna en varsinaisesti luvannut mitään vaan päätin vain tehdä listan asioista joita haluan toteuttaa tänä vuonna. Ilman pakkoa!

    Ja niin odotan, että itsekin pääsisin valokuvauskurssille kun sain uuden macro-objektiivin joululahjaksi ja kaikkee.. Ehkä keväällä sitten!! <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, uusi objektiivi! No nyt piisaa varmasti intoa kuvaamiseen :)

      Poista
  3. Juu, mä meinasin tehdä kaiken maailman mahtipontisia lupauksia mutta lopulta tulin siihen tulokseen että ei kannata :D on mulla silti muutamia tavoitteita sentäs ;) ja jee, valokuvauskurssille!! Olin jo ehtinyt unohtaa koko homman :D oikeesti :D

    VastaaPoista
  4. Mä ennen lupailin hirveesti asioita,jotenkin se tuntui uudelta alulta aina :D Nykyään en lupaa mitään,eiköhän niitä tavoitteita voi kehitellä pitkin vuottakin itselleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuntuu että ne uudenvuoden lupaukset on tuomittu epäonnistumaan :D

      Poista
  5. En minäkään luvannut. Mulle ei mikään totaalikieltäytyminen sovi, tulee kahta pahempi mättövaihe sen jälkeen. Kunhan syö terveellisesti ja sallii silloin tällöin ne herkuttelut. Se toimii mulla parhaiten. Ja kaikkein tärkeintä tietenkin on se, että voi hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, tärkeintä että voi hyvin ja on sinut itsensä kanssa :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥