tiistai 26. toukokuuta 2015

Blogin takana

Havahduin tossa jokin aika sitten miettimään. Kirjoitan blogia nimimerkillä, mutta lapsista puhun oikeilla nimillä ja miehestä lempinimellä. Mulla ei ole ollut tarkoituksena mitenkään salailla omaa nimeäni ja julkaisen omalla nimellä facebookissa blogi tekstejä joten ei se nyt mikään valtionsalaisuus oo  ;)  Nimimerkki johtuu siitä että mulla oli blogger profiili jo valmiina kun sain päähänpistoksen ryhtyä bloggaamaan. 

Oon myös miettinyt että keitä te lukijat ootte. Osa on rekisteröitynyt ja käy myös kommentoimassa. Mutta kävijämääristä päätellen täälä käy "muutama" muukin. Mua on ilahduttanut suuresti se että täähän onkin ihan sosiaalista puuhaa  :D Aina kun näkee että on uusi kommentti, ilahtuu ja miettii että keneltä se on. Oon myös ruvennut lukemaan ahkerasti aika montaakin blogia ja uskaltautunut kommentoimaankin. Mä lisään aina kaikki mielenkiintoiset blogit bloggerin lukulistaan koska se on mun mielestä kaikista helpoin. Käyn täälä kuitenkin päivittäin ja nään nopeasti mikä blogi on päivittynyt. Uutta luettavaa oon katsellut blogipolusta ja myös esim. muissa blogeissa jos vilahtaa joku mielenkiintoinen blogin nimi. 

Mua kiinnostais tietää mikä on muiden lempi "seuraus" tapa? Seuraatteko semi kiinnostavia blogeja vai ainoastaan niitä mitä joka kerta jaksatte lukea? 

Vielä muistutus! Blogilista lopettaa, joten jos oot seurannut sitä kautta niin lisääppä lukulistaan tai seuraa meitä facebookissa tai blogipolun kautta!

T: Nora  :)




p.s Nyt oli kyllä ihan liikaa vapaa aikaa aahhahhaa...onneks Akulla on enää yks kerho päivä ettei lähe ihan lapasesta   ;)

6 kommenttia:

  1. Helpoimmaksi tavaksi koen seurata bloggerin kautta :)

    VastaaPoista
  2. Seuraan pääosin blogeja Bloglovinin kautta. Lukulistalleni päätyy sellaisia blogeja joissa voi tuntea aidon arjen tai joista saa kivoja vinkkejä. Tykkään myös kauniista kuvista ja joitain blogeja seuraan vain valokuvien takia..:)

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä kans "pitää" olla edes yks valokuva :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥