maanantai 22. kesäkuuta 2015

2 erilaista juhannusta

Nyt onkin ollut muutaman päivän blogi tauko, ihan niinku mä lupasin  :D  Lähdettiin torstaina saareen lasten kanssa. Mökillä oli myös mun iskä, avovaimonsa Ninnu ja tietty Bella joka siis on mun 4v pikkusisko. Mun veli Robin ja sen ihana tyttöystävä Roosa oli myös mukana. Ihan kiva kööri siis kasassa. No se kelihän nyt oli mitä oli niinku aina ettei siitä sen enempää.. 

Aku ja Bella syömässä jälkkäriksi vesimelonia, ei pahat maisemat suoraan ruokapöydästä muutes.

Maistuu!

Mä aina hingun letittämään toisten hiuksia, Bella ei onneksi pannut pahakseen  ;)

Akukin sai letin  :D  tää ei kyllä kauaa pysynyt..

Toisen päivän versio  :D

Perus hengailua, saunomista, uimista ja lasten leikkejä seuratessa meni pari päivää mukavasti. Olin tehnyt pitkälti ruuat etukäteen ja muutenkin oli helpot eväät koska kokkailuun menevä aika on pois jostain muusta ja mökillä on kiva vaan touhuilla. Laitettiin kesäkukkiakin mutta jostain syystä ei tullut nyt pahemmin otettua ulkokuvia, kamera jotenkin unohtui aina sisälle yms eikä sitä jaksa hakea kun on puuhaa  :) Siks mulla onkin lähinnä kuvia syömisestä..



Lapsilla oli mahtavat leikit koko ajan päällä. Aku ja Bella mm istuivat mökin alla varmaan lähemmäs tunnin ja tuijottivat talon reunalle laittamaansa vesiämpäriä, juottivat kuulemma lintuja   :D  Robin lämmitti aivan mahtavan saunan  ♥  Täytyy sanoa että mä meen aina mieluiten itse lämmittämääni saunaan koska no, mä vaan oon niin hyvä lämmittämään saunaa  :D  Mutta oon viime aikoina huomannut että näköjään velikin on kehittänyt itselleen hyvän "tatsin" siihen hommaan, jess.

Laulujoutsen pariskunta kävi aamusella pyörähtämässä mökin takana olevalla lammella. Yleensä meillä on tässä pesinyt kyhmyjoutsen pariskunta, saapi nähdä näkyykö niitä vielä.
Iivo nukkui ekaa kertaa matkasängyssä ja sehän menikin paremmin kuin hyvin. Ei olla aiemmin siksi laitettu kun meillä makkarissa ei ole tilaa matkikselle ja tuvan puolella liian valoisaa. Ostettiin pimennysverhot ja nyt nukun sitten Iivon kanssa tuvassa. Iivo matkasängyssä ja mä levitettävällä sohvalla. Aika pienet tilat kyllä on mutta ihan näppärästi mahtuu kuitenkin ja tosiaan nukuttiin paremmin kuin vierekkäin. Sielä Iivo tykkäsi leikkiä muutenkin ja Aku myös.

Tehtiin pojille maja matkasänkyyn.


Hahhahhaa  :D

Lauantai aamupäivällä lähdettiin käymään maissa sen verran että pakattiin uusiksi ja pojat suuntasi Amin vanhempien luokse yökylään ja me jatkettiin ystävien mökille saaristoon. Viimeksi ollaan vietetty "aikuisten" juhannusta ennen Akua että olihan se ihan kivaa vaihtelua. Sääkin parani iltapäivästä ja lopulta olikin tosi lämmin. Istuttiin rantakivillä iltaan saakka, nautittiin auringosta ja seurasta. Saunakin lämpesi ja syötiin aivan sairaan hyvää grilli ribsiä, kiitos Janika ja Aki puitteista ja Nadja ja Jukka musapuolesta ;)  Eilen kyllä väsytti ja ääni pikkusen painuksissa laulamisesta ja nauramisesta  :D  

Terkuin:




2 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥