tiistai 30. kesäkuuta 2015

Missä menee raja?



 Missä menee hyvän maun raja bloggaamisessa? Lasten suhteen, perheen ja oman itsen kannalta. Kuinka paljon kannattaa kertoa ja onko motiiveilla väliä. Osa julkaisee lapsista vain sellaisia kuvia joista lasta ei tunnista, osa ei ollenkaan ja osa täysin selvästi tunnistettavia kuvia. Itse kuulun jälkimmäiseen kastiin eikä mun mielestä ole oikeaa tai väärää kastia. Ehkä enemmän on kyse siitä millaisia kuvia julkaisee. No onko sitten väliä jos kertoo kaikki neuvola kuulumiset? Riippuu kai mitä se "kaikki" on. Ehkä se bloggaaja ei kerrokkaan kaikkea, lukijat vaan luulee niin?

Itse ajattelen (nyt, alkuun en edes etukäteen ajatellut) että kuvat ja nimet on ok, koska en julkaisisi mitään noloa tai liian henkilökohtaista. Onko mun lapset 15 vuoden päästä sitä mieltä että mä oon pilannu niitten elämän? Ehkä, mutta sillä ei välttämättä oo mitään tekemistä blogin kanssa :D

No entäs muut läheiset ihmiset? Kysyn luvan jos haluan julkaista jonkun kuvan ja keneltä oon kysynyt ollaan sovittu että julkaisen vain sellaisia mitä itsestä tai omista lapsistakin voisin julkaista. Itekkin oon joskus kiletänyt laittamasta mun kuvaa esim. faceen tai instaan. 

Mitä sitten kannattaa kertoa itsestä? Toiset on avoimempia kuin toiset ja toisilla vaan ei oo yhtä paljon luurankoja kaapissa kuin toisilla :D  Ite jätän työn blogin ulkopuolelle, en tosin tällä hetkellä olekkaan töissä vaan hoitovapaalla mutta mun mielestä työasiat ei kuulu someen yms. Tai ehkä jonkun alan työasiat sopii? Aika näyttää mitä kaikkea tulee omasta itsestä kerrottua, tässä nyt on hurjat muutama kuukausi bloggaamista takana  :D

Vielä loppuun, eilen oltiin kummipojun 13v syndeillä. Juhlat vietettiin piknikin merkeissä Hietasaaressa, aurinko paistoi ja se tuuli jolta täälä nyt vaan ei välty, oli yllättävän lempeä.


Iivo kulta nauttii kun on paljon ihmisiä ympärillä, hattukin pysyi kokoajan päässä  :)




Aku oli taas kerran itse stailannut itsensä ♥ Akulla on kyllä luontaista silmää pukeutua, vaikka välillä tekis mieli puuttua asu valintoihin  :D

Ihana pikku-Mimo

Aku ja päivänsankari Rasu

Sekalainen sakki serkku-poikia. Rasu, Emil, Aku ja Onni




Lisää piknik retkiä kiitos! Eilen olikin oikeastaan kaksi piknikkiä kun oltiin päivällä lasten kanssa laivapuistossa pyöräkärryllä. Meillä oli eväät mukana ja tultiin vielä palosaaren torin kautta, jädee...namiii  :D

2 kommenttia:

  1. Oon samoilla linjoilla sun kanssa :) Haluan kirjoittaa aidoista asioista ja antaa itsestäni mutta jotkut asiat ovat toki "pyhiä". Mutta kaikki tehkööt niin kuin parhaaksi katsovat :)

    Ihania kuvia koko kööristä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥